سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره حکمت، رستگاری است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 فروردین 4 , ساعت 9:25 عصر

balapar.com : بسیاری از مسافران پرواز خارجی برای سفر به خارج از کشور نیاز به تهیه راحت تر بلیط پرواز خارجی دارند. برای اینکه هر چه سریعتر و راحت تر بتوانند این بلیط را تهیه کنند باید مواردی را رعایت کنند. با رعایت نکته های ساده شما می توانید بلیط پرواز خارجی ارزان تری را تهیه کنید و سفری شیرین و لذت بخش را تجربه کنید. 

تقاضای سفر به خارج از کشور در سال های اخیر زیادتر شده و به همین خاطر شرکت های هواپیمایی زیادی نیز در این زمینه خدمات می دهند. همه این شرکت های هواپیمایی برای اینکه بتوانند به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کنند و بلیط های خودشان را زودتر به فروش برسانند اقدام به راه اندازی سایت فروش بلیط پرواز خارجی کرده اند.

در ضمن هر یک از ایرلاین ها با فراهم آوردن امکانات و امنیت بیشتر سعی می کنند مسافران بیشتری را برای سفرهای هوایی خود ترغیب کنند. هم اکنون هواپیماهایی زیادی در ایران به جابجایی مسافران خارجی مشغول هستند. خدمات این ایرلاین ها برای رقابت با سایر شرکت های هواپیمایی هر روز توسعه می یابد.

سایت خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی

شما برای اینکه آسان تر به بلیط پرواز خارجی دسترسی داشته باشید بهترین راه را در پیش رو دارید و آن استفاده از سایت خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی است. با این روش شما به همه ایرلاین های هوایی داخلی و خارجی دسترسی خواهید داشت و بلیط های همه این شرکت ها را به صورت یکجا مشاهده خواهید کرد.

شما با مشخص نمودن مسیر پروازتان می توانید همه بلیط های این ایرلاین ها را با قیمت های آنها در سایت بالاپر با تمام اطلاعات و مشخصات پرواز مشاهده کنید و از بین آنها پرواز و بلیط دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط پرواز خارجی

در گذشته وقتی اسم پرواز خارجی به گوش هر کسی می رسید یک نوع ترس نیز به جان شخص می افتد. چگونه باید بلیط هواپیما بالاپر برای این سفر و پرواز را تهیه کنم؟ از چه طریقی می توانم راحت تر این بلیط را خریداری نمایم؟ در مقصد خود تکلیف هتل و محل اقامتم چگونه خواهد بود؟ همه اینها سوالاتی بود که ذهن هر مسافر خارجی را به خود مشغول می کرد.

ولی با توسعه روزافزون تکنولوژی های اینترنتی امروزه دیگر این نگرانی ها و ترس ها از بین رفته است و هر کسی که قصد سفر خارجی و  خرید بلیط خارجی را دارد (راهنمای خرید بلیط خارجی) به راحتی می تواند بلیط پرواز خارجی دلخواه خود را در کمترین زمان تهیه کند و چمدان و بار و بندیل اش را ببندد و راهی شهر و کشور دلخواهش شود و از بودن در آنجا نهایت لذت را ببرد.

همه این راحتی و آسایش در سفر خارجی با خرید اینترنتی بلیط پرواز خارجی در اختیار هر مسافری است. دیگر با خرید اینترنتی بلیط سفر کردن کار سخت و دشواری نیست.

در ضمن این خرید نیاز به کارهای مراجعه حضوری برای خرید بلیط را نیز ندارد و هر کسی بدون محدودیت در زمان و مکان می تواند در هر زمان و مکانی به خرید بلیط اینترنتی اقدام کند.

پروازهای داخلی و خارجی زیادی در کشور مان وجود دارند که مسافران را به هر کجای دنیا جا به جا می کنند. حالا دیگر هواپیماهای داخلی نیز خدمات مربوط به پروازهای خارجی را ارائه می دهند و این کار امکان پرواز مسافران ایرانی به خارج از کشور را راحت تر کرده است.

قیمت بلیط پرواز خارجی

اینکه برای مسافرت تان کدام پرواز خارجی با داخلی و هواپیما را انتخاب کنید کاملا به سلیقه و بودجه اختصاصی شما برای مسافرت بستگی دارد ولی بدانید که در کلاس های پروازی ارزان قیمت و شرکت های هواپیمایی مختلف نیز می توانید بلیط دلخواه خودتان را پیدا کنید و از خدمات قابل قبولی در این پروازها برخوردار شوید.  شما می توانید با مراجعه به سایت بالاپر اطلاعات خوبی درباره شرکت های هواپیمایی خارجی و داخلی پیدا کنید و از آنها در هنگام خرید بلیط پرواز خارجی استفاده کنید.

بعد با رفتن به بخش خرید بلیط پرواز خارجی می توانید مبدا و مقصد و زمان حرکت تان را معین نموده و لیست تمامی پروازها و کلاس های پروازی همه هواپیماهای ایرلاین های گوناگون را مشاهد کنید و با دقت هر یک از آنها را بررسی و بلیط پرواز خارجی دلخواه تان را خریداری نمایید.

شما در سایت بالاپر به تمام کلاس های پروازی اکونومی, فرست کلاس و تجاری دسترسی دارید و با این کلاس ها می توانید پروازهای خودتان را محدود کنید و بلیط متناسب با شرایط خودتان را خریداری کنید.

شما برای پرداخت بلیط های پرواز خارجی نیازی به مستر کارت و یا کارت های خارجی خاصی ندارید و با همان کارت بانکی عضو شتاب خودتان می توانید هزینه های بلیط خریداری شده خودتان را پرداخت کنید. فقط باید کارت بانکی شما دارای رمز دوم باشد و از زمان انقضای آن نگذشته باشد.

رزرو بلیط پرواز خارجی  

در برخی از مواقع مسافر برای پرواز خارجی خود نیاز دارد که از چند شهر متفاوت همان کشور خارجی دیدن کند, در این گونه زمان ها در صورتی که بلیط پرواز خارجی را خودتان از طریق سایت های خرید بلیط تهیه کرده باشید. باید برای سفر به شهر دیگر دوباره اقدام به خرید بلیط کنید.

اما اینجا یک مشکل پیش می آید و آن اینکه شما باید مستر کارت در اختیار داشته باشید. ولی نگران نباشید بدون مستر کارت نیز در کشور خارجی می توانید اقدام به خرید بلیط پرواز کنید.

  • بسیاری از مسافران برای سفر به کشور خارجی از تورهای ترکیبی استفاده می کنند تا بتوانند به همه شهرهای خارجی که دوست دارند مسافرت کنند. به همین خاطر با خرید یک تور مناسب مشکل شان را برطرف می کنند و راهی سفرشان می شوند.

ولی بسیاری از مسافران نیز هستند که چندان رغبتی به سفر با تور ندارند و دوست دارند به صورت شخصی و تنهایی راهی سفر شوند. این دسته از مسافران باید برای سفرشان خرید بلیط پرواز خارجی و رزرو محل اقامت را به صورت جداگانه تهیه کنند.

در اختیار نداشتن مستر کارت و یا کارت های بین المللی در اکثر اوقات برای مسافران ایرانی ایجاد مشکل کرده است, به ویژه در سفرهای خارجی آنها مجبور می شوند پول های خود را به صورت نقدی با خود به همراه داشته باشند و این کار خطرات خودش را به همراه دارد.

به همراه داشتن پول زیاد در پیش خود در سفرهای خارجی نگران کننده است و مسافران از این بابت همیشه دل نگران هستند که خدای نکرده گم شوند و یا از آنها دزدیده شود. و حتی در برخی مواقه در صورت نبودن این کارت ها نمی توانند به صورت مستقیم از خود سایت های هواپیمایی و سایت های هتل موارد دلخواه خودشان را تهیه کنند.

در این زمان ها سایت های اینترنتی به داد شما می رسند و با کمک آنها می توان در کشورهای خارجی اقدام به خرید بلیط پرواز خارجی به شهری دیگر و اقدام به رزرو هتل کرد.

شما در هر کجای دنیا باشید خرید اینترنتی بلیط پرواز خارجی بهترین و مطمئن ترین روش تهیه بلیط هواپیما است. شما با این امکان می توانید در حداقل زمان بهترین بلیط خودتان را بخرید و کوچکترین نگرانی از بابت این موضوع نداشته باشید.

در سفرهای خارجی به همراه نداشتن مستر کارت باعث می شود شما امکان خرید از سایت های هواپیمایی خارجی را نخواهید داشت. ما این مشکل را برای شما برطرف کرده ایم. شما در هر کجا باشید می توانید از طریق سایت بالاپر با همان کارت بانکی عضو شتاب خودتان اقدام به خرید بلیط پرواز خارجی شهر دلخواه تان و رزرو هتل کنید.

این کار زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و فقط باید به بخش پرواز خارجی بالاپر وارد شوید و مبدا و شهر مقصد خودتان را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که شما الان در کدام کشور هستید فقط شهر مقصدتان و زمان حرکت دلخواه تان را وارد کنید و فهرست پروازهای خارجی از مبدایی که هستید را به مقصد موردنظرتان را مشاهد کنید و بلیط موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

اگر با هر مشکلی نیز روبه رو شدید با همکاران بخش سفر خارجی بالاپر تماس بگیرید تا در کوناه ترین زمان به مشکل شما رسیدگی شود.

خرید بلیط پرواز خارجی ارزان

خیلی از مسافرها در خرید بلیط پرواز خارجی برای مسافرت به خارج از کشور دغدغه های بسیاری دارند. یکی از این دغدغه ها مربوط به تهیه ویزا و پاسپورت است که تصور می کنند تهیه این موارد با هزینه زیادی همراه است. برای اینکه این دغدغه برطرف شود و بلیط ارزان هواپیما و آسانی را برای سفر خارجی تان تهیه کنید با ما همراه باشید.

برای اینکه تبدیل به یک توریست موفق شوید و بتوانید همه جای دنیا را بگردید لازم نیست حتما پولدار باشید. در روزنامه ها و اخبار کسانی را می بینیم که با یک دوچرخه و یک کوله پشتی شروع به سفر می کنند. این نشان می دهد که برای سفر و گشتن دنیا, پول نداشتن بهانه ای بیش نیست و تنها چیزی که شما برای این کار نیاز دارید یک اراده قوی است. همه چیز از یک گام کوچک آغاز می شود.

این روزها در کنار سفرهای تجملاتی و پرهزینه می توانید سفرهای ارزانی را نیز تجربه کنید. می توانید با انتخاب سفرهای ارزان خارجی ابتدا سری به کشورهای همسایه خودتان بزنید و با راهکارهایی ساده سفرتان را ارزان تر از آن چیزی که تصورش را می کنید آغاز کنید.

اولین چیزی که برای سفر ارزان نیاز دارید بررسی تمامی جوانب مسافرت تان است. باید روش مناسبی را برای سفرتان انتخاب کنید. می توانید توری را برای مسافرت تان به مقصد مورد نظرتان انتخاب کنید و تا می توانید با دقت در انتخاب تور هزینه های خودتان را پایین بیاورید. یا اینکه خودتان به صورت شخصی با خرید بلیط پرواز خارجی سفرتان را به شهر خارجی دلخواه تان شروع کنید.

سوالی که شاید برای شما هم پیش بیاید این است که سفر با تور ارزان تر است یا سفر شخصی؟ در کل کدام روش مسافرت ارزان تر در میاد و برای شما مناسب تر است.

بسیاری در جواب این پرسش تاکید می کنند که سفر شخصی ارزان تر از سفر با تور است. خودتان بلیط پرواز خارجی تان را انتخاب کنید و بعد هتلی را برای اقامت در مقصد رزرو کنید. در نظر خیلی از افراد این روش ارزان ترین روش مسافرت به یک شهر خارجی است. البته افرادی هم هستند که این روش را مناسب نمی دانند و سفر با تور را برای سفرهای خارجی بهتر می دانند.

اگر ما بخواهیم جواب جامعی به شما بدهید باید بگوییم که هر دو روش مزایای خودشان را دارند و هر دو دسته از مسافران تا حدودی درست می گویند. اما علت های هر کدام متفاوت است که در زیر به مواردی از آنها اشاره می کنیم.

در صورتی که می خواهید سفر خارجی ارزان را بدون تور و به صورت شخصی تجربه کنید, بهتر است به جای اینکه به آژانس های مسافرتی مراجعه حضوری داشته باشید, همین که در خانه مشغول استارحت هستید, با موبایل یا لپ تاپ تان وارد اینترنت شوید و سایت بالاپر را باز کرده و با جستجوی بلیط های مقصدتان گزینه موردنظرتان را برای سفر شخصی تان به خارج از کشور انتخاب کنید.

در این حالت شما گزینه های زیادی در پیش روی تان دارید و می توانید هر یک از این گزینه ها را با هم مقایسه کنید و آن که قیمتش مناسب تر و با شرایط شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

اینگونه شانس بیشتری برای خرید ارزان بلیط پرواز خارجی خواهید داشت. البته باید برای رزرو محل اقامت تان نیز دست به کار شوید و یک هتل خوب را برای اقامت در شهر مقصد پیدا کنید. با انتخاب هتل خوب سفر خارجی شما تکمیل می شود و می توانید سفری راحت و کم هزینه را تجربه کنید.

قبل از تهیه بلیط پرواز خارجی دقت کنید

  1. در انتخاب هتل نیز باید دقت کنید تا کم هزینه ترین آن را پیدا کنید اینطوری سفرتان با پرداخت هزینه اندک به یکی از سفرهای لذت بخش شما تبدیل می شود . در انتخاب محل اقامت تان کاملا دست تان باز است و می توانید هتل های مختلف را با قیمت های مختلف مشاهده کنید و دست به انتخاب بزنید. اما در صورتی که بخواهید با تور به سفر خارجی بروید باید بدانید که تورها دو نوع می باشند. یک نوع از تورها گران و لوکس است و یک نوع دیگر ارزان و عادی. در صورتی که می خواهید سفرتان کم هزینه باشد و تورتان گران در نیاید. بهتر است تور عادی را برای سفرتان انتخاب کنید. البته در این نوع از تورها امکانات و خدمات کمتری را نیز دریافت خواهید کرد و محل اقامت تان ارزان تر و شامل هتل های دو یا سه ستاره خواهد بود. این برای شما که می خواهید سفرتان ارزان تر باشد مناسب است.
  2. اما بهتر است برای تورهای معمولی از تور لحظه آخری نیز کمک بگیرید. با این روش می توانید با تور معمولی یک سفر باکیفیت تر را تجربه کنید. تور لحظه آخری انتخاب مناسبی هستند, این تورها در زمان هایی که مسافر کم باشد می توانند فرصت خوبی برای شما باشند تا تور باکیفیت و خوبی را برای سفر پیدا کنید. باید در لحظه های آخری پرواز هواپیما منتظر فرصت باشید و تور لحظه آخری را با قیمت خوبی خریداری کنید.
  3. برای خرید تور لحظه آخری و ارزان می توانید به سایت بالاپر وارد شوید و تور مناسب خودتان را انتخاب و سفری دلچسب را شروع کنید. اما اگر می خواهید به صورت شخصی به مسافرت بروید می توانید با خرید بلیط پرواز خارجی از سایت بالاپر و با کمک امکانات رزرو محل اقامت و هتل سایت بالاپر, بلیط پرواز خارجی و هتل خوبی را برای سفر خارجی تان پیدا کنید.
  4. همچنین می توانید برای مشاوره درباره هر یک از موارد با همکاران ما در قسمت فروش سایت بالاپر تماس بگیرید و اطلاعات خوبی را درباره سفرتان به دست بیاورید.

نکته های مهم در پرواز خارجی

شما در سفر خارجی مقدار باری که می توانید با خودتان داشته باشید به مسیر پروازتان و به شرکت هواپیمایی که با آن سفر می کنید بستگی دارد. شما در زمان خرید بلیط پرواز خارجی تمامی مشخصات ایرلاین ها را در بخش جزییات پرواز مشاهده می کنید در این بخش درباره میزان بار مجاز هر ایرلاین نیز می توانید اطلاعاتی به دست بیاورید.

البته بر روی بلیط پرواز خارجی شما نیز در بخش Baggage درباره میزان بار مجاز اطلاعاتی وجود دارد. این عدد یا به صورت کیلوگرم در آنجا درج می شود یا به صورت پی سی که یک بسته 15 تا 23 کیلوگرمی را با توجه به شرکت هواپیمایی شامل می شود.

سایت بالاپر به صورت مستقیم به سامانه فروش شرکت های هواپیمایی مختلف داخلی و خارجی اتصال یافته است و به همین خاطر تمامی قیمت های نشان داده در آن براساس سامانه ایرلاین ها است و این قیمت ها کاملا معتبر هستند.

اگر به هر علتی مجبور شوید بلیط خودتان را کنسل کنید و یا اینکه زمان پرواز خارجی تان را تغییر دهید باید بدانید که مقدار جریمه اختصاص یافته به شما با توجه به هر پرواز و مسیری که قصد سفر به آنجا را دارید و همینطور ایرلاین پروازتان متفاوت است. هر یک از ایرلاین ها جریمه های خاصی را برای این موارد در نظر گرفته اند.

با رفتن به بخش جزییات پرواز و زدن بر روی مقررات پرواز می توانید بخش پنالتی را انتخاب کنید و همه جریمه های هر ایرلاین را به صورت ریرتر که شامل تغییر زمان بلیط و لغو بلیط و نرسیدن به پرواز است را به صورت کامل مشاهده کنید.

بعد از اینکه بلیط پرواز خارجی را خریداری کردید و پرداخت آن را با موفقیت انجام دادید یک نسخه از بلیط به ایمیل شما فرستاده می شود. بهتر است از بلیط صادر شده خودتان پرینت تهیه کنید و آن را در فرودگاه در پیش خودتان داشته باشید.

اگر در هر مرحله از خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی با مشکلی مواجه شدید با همکاران ما در بخش پشتیبانی بلیط پرواز خارجی تماس بگیرید. اگر بعد از خرید بلیط نیز ایرادی در بلیط دیدید و یا اینکه نسخه ایمیلی بلیط برای شما فرستاده نشده است زودتر با ما تماس بگیرید و مشکل را با ما در میان بگذارید.

بسیاری از شرکت های هواپیمایی جهت توقف های پایین تر از دوازده ساعت از شما ویزای ترانزیت مطالبه نمی کنند. البته باید توجه داشته باشید که مقررات ترانزیت در هر کشوری فرق دارد و حتما باید پیش از صادر شدن بلیط اطلاعات کافی را از همکاران ما در بخش پرواز خارجی بگیرید.

اگر همه مسیر پروازتان را با یک شرکت هواپیمایی طی کنید و زمان ترانزیت شما زیر بیست ساعت باشد بارتان را در فرودگاه مبدا به بخش مربوطه تحویل می دهید و آن را در فرودگاه مقصدتان دریافت می کنید.

ولی در صورتی که برای مسافرت تان چند شرکت هواپیمایی مختلف را انتخاب کرده اید باید در هر نقطه ترانزیت و تغییر شرکت هواپیمایی بارتان را دریافت کنید و آن را به بخش بار ایرلاین جدید بدهید.

توجه داشته باشید که کشورهایی که نیاز به ویزا دارند به شما اجازه خارج شدن از فرودگاه را نخواهند داد. ولی در کشورهایی که نیازی به ویزا ندارید می توانید از فرودگاه خارج شوید.

اگر شما کارت اقامت یا ویزای دانشجویی داشته باشید که مدت آن بیشتر از یک ماه است می توانید بلیط خودتان را به صورت یک طرفه دریافت کنید و در غیر اینصورت باید بلیط رفت و برگشت را در اختیار داشته باشید.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید بلیط رفت و برگشت اگر بخواهید بلیط خودتان را کنسل کنید هفتاد درصد پرداختی برای مسیر رفت خودتان را دریافت خواهید کرد. پس در زمان لغو بلیط هزینه یکطرفه بلیط به علاوه جریمه شرکت هواپیمایی از همه قیمت بلیط کسر خواهد شد و مانده پول تان به شما برگردانده می شود.

شما در داخل هواپیما می توانید موارد زیر را به همراه داشته باشید.

یک کیف دستی, کتاب جیبی و مجله و رزونامه برای مطالعه در طول سفر, یک اورکت, ملحفه یا پتو, چتر یا عصا, دوربین, خوراکی برای نوزاد و سایر وسایلی ضروری که موردنیاز مسافر است و آنها را حتما باید به همراه خودش داشته باشد, مثل یک عضای زیربغل و اعضای مصنوعی.

کالسکاه نوزاد و سایر لوازم متحرک به صورت مجانی تحویل گرفته می شود. شما وسایل شکستنی و یا آلات موسیقی را نمی توانید وارد کابین هواپیما کنید. برای اطلاع از وسایلی که می توانید در کابین به همراه داشته باشید بهتر است بخش مقررات حمل بار مجاز هر ایرلاین را مطالعه کنید. در این بخش مقدار باز مجاز و پرداختی برای بار غیرمجاز را نیز خواهید دید.

شما به هیچ عنوانی نمی توانید بلیط خودتان را به شخص دیگری واگذار کنید. بلیط صادر شده مختص شماست و هر مسافر باید برای خودش بلیط جداگانه ای را خریداری کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ