سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بى دانستن فقه به بازرگانى پرداخت خود را در ورطه ربا انداخت . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 فروردین 23 , ساعت 5:7 عصر

ما بعد از دیدن مشکلات خرید بلیط خارجی تصمیم به نوشتن این مطلب کردیم: راهنمای خرید بلیط خارجی از سایت های خارجی و ایرانی سفرهای خارجی همیشه هیجان خودشان را دارند و این هیجان باعث شده تا این سفرها طرفدارهای خودش را داشته باشد. در حال حاضر دسترسی به انواع بلیط خارجی و خرید بلیط خارجی از خطوط هوایی گوناگون به راحتی امکان پذیر شده است. هر مسافری به آسانی می تواند با آسان ترین شرایط و بدون اینکه برای خرید بلیط خارجی مراجعه حضوری داشته باشد, از طریق اینترنت بلیط خارجی دلخواه خودش را خریداری کند.

راهنمای کامل خرید بلیط خارجی

ایرلاین های خارجی نیز برای نقل و انتقال مسافرهای کشور ما رغبت زیادی پیدا کرده اند و خرید آنلاین بلیط خارجی با استقبال گسترده ای از طرف توریست های ایرانی توام بوده است. احتمالا امن بودن آسمان ما یکی از اصلی ترین علت های افزایش تقاضای شرکت های هواپیمایی خارجی بوده است. امن بودن پرواز به همراه خدمات ارائه شده بهتر در این خطوط هوایی از علت های استقبال توریست های ایرانی است. امروزه بالغ بر 900 فروند هواپیما عهده دار نقل و انتقال مسافرهای ایرانی در آسمان ایران هستند.

امکاناتی که این شرکت های هواپیمایی خارجی به مسافران ایرانی می دهند, باعث شده در میان این ایرلاین ها رقابت تنگاتنگی ایجاد شود و به موازات این رقابت خدمات ارائه شده نیز از قبل بهتر شده است. صندلی های راحت, امکانات مختلف صوتی و تصویری و رفاهی و همچنین خوراکی های متنوع از جمله خصوصیات قابل مقایسه در این خطوط  هوایی است که با در نظر گرفتن کلاس های پروازی هر یک از هواپیماها قابل سنجش است.

در حال حاضر با دسترسی آسان به سایت های فروش بلیط هواپیما هر مسافری به راحتی می تواند درباره هواپیماهای خارجی و بلیط خارجی آنها اطلاعات مفیدی به دست بیاورد و با مقایسه هر یک از بلیط ها و هواپیماها دست به خریدی مطمئن و آسان برای بلیط خارجی بزند.

خرید بلیط خارجی با کارت شتاب

در سال های پیش وقتی اسم سفر خارجی و خرید بلیط برای سفرهای خارجی به میان می آمد یک دلهره ای در جان مسافرها می افتد. خیلی از مسافرها خرید بلیط هواپیمای خارجی را کاری دشوار با مشکلات بسیار می دانستند و به این خاطر برخی مواقع از خیر سفر خارجی می گذشتند و به سفرهای داخلی اکتفا می کردند.

ولی امروزه با رشد فضای مجازی و گسترده شدن فعالیت های اینترنتی, دیگر خرید بلیط خارجی کاری دشوار و طاقت فرسا نیست و آسانی که در این روش خرید بلیط وجود دارد باعث شده تا مسافران زیادی برای سفر به خارج از کشور ترغیب شوند و بتوانند به آسانی بلیط خارجی خودشان را برای مقصد دلخواهشان تهیه کنند و سفرشان را هر زمانی که بخواهند انجام دهند.

چگونه با پول ایران بلیط خارجی بخریم؟

خرید آسان با خودش یک نوع آرامش را نیز به همراه دارد, اگر این خرید به صورت آنلاین باشد و در همان لحظه ای که روی کاناپه منزل تان دراز کشیده اید این کار انجام شود مسلما این آرامش نیز دو چندان خواهد شد و خیال مسافر برای سفرش آسودتر از قبل خواهد بود. شاید در گذشته حتی تصور این موضوع سخت بود ولی امروزه با توسعه فناوری های اینترنتی این کار تبدیل به یکی از کارهای روزمره هر شخصی شده است و هر مسافری می تواند در حال استراحت در خانه در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیمای دلخواهش از سایت های آنلاین خرید بلیط بکند.

شرکت های هواپیمایی خارجی خطوط هوایی فراوانی را که شامل پروازهای داخلی و خارجی است را در ایران به مسافران ارائه می دهند. در صورتی که شما هم می خواهید خارجی را تجربه کنید, بهتر است در کنار خطوط هواپیمایی خارجی, خطوط داخلی پروازی را نیز برای مسیرهای خارج از کشور امتحان کنید.

کدام هواپیمایی خارجی با کدام کلاس پروازی

اینکه کدام هواپیمایی خارجی با کدام کلاس پروازی برای مسافرت شما مناسب است, وابسته به علاقه و سلیقه و شرایط اقتصادی شما است. ولی نکته ای که باید به آن بیش از هر چیزی توجه کنید این است که حتی در کم قیمت ترین کلاس های پروازی و خطوط هوایی نیز خدمات و امکانات قابل قبولی به مسافرها ارائه می گردد. پس از بابت کلاس پروازی و خط هوایی که انتخاب می کنید کاملا مطمئن باشید.

شما می توانید با وارد شدن به سایت  اطلاعات خوبی درباره ایرلاین های خارجی و داخلی پیدا کنید. بعد از اینکه اطلاعات خودتان را در این زمینه بیشتر کردید می توانید به قسمت رزرو بلیط خارجی سایت  بروید و بعد از انتخاب مبدا و مقصدتان و زمان پروازتان فقط با یک کلیک ساده فهرست همه هواپیماهای داخلی و خارجی را با قیمت های مختلف به همراه کلاس های اکونومی, تجاری و فرست کلاس ببینید. برای اطلاعات بیشتر بخوانید:بلیط پرواز خارجی

با مقایسه این هواپیماها می توانید با توجه به شرایط اقتصادی تان ارزان ترین و مناسب ترین بلیط خارجی را برای سفرتان انتخاب کرده و با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکی عضو شتاب به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیط خارجی کنید. پس تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که وارد سامانه فروش  شوید و از خدمات آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما به صورت شبانه روزی در تماس باشید.

خرید بلیط خارجی ارزان

خیلی از مسافرها در خرید بلیط خارجی برای مسافرت به خارج از کشور دغدغه های بسیاری دارند. یکی از این دغدغه ها مربوط به تهیه ویزا و پاسپورت است که تصور می کنند تهیه این موارد با هزینه زیادی همراه است. برای اینکه این دغدغه برطرف شود و بلیط ارزان هواپیما و آسانی را برای سفر خارجی تان تهیه کنید با ما همراه باشید.

برای اینکه تبدیل به یک توریست موفق شوید و بتوانید همه جای دنیا را بگردید لازم نیست حتما پولدار باشید. در روزنامه ها و اخبار کسانی را می بینیم که با یک دوچرخه و یک کوله پشتی شروع به سفر می کنند. این نشان می دهد که برای سفر و گشتن دنیا, پول نداشتن بهانه ای بیش نیست و تنها چیزی که شما برای این کار نیاز دارید یک اراده قوی است. همه چیز از یک گام کوچک آغاز می شود.

این روزها در کنار سفرهای تجملاتی و پرهزینه می توانید سفرهای ارزانی را نیز تجربه کنید. می توانید با انتخاب سفرهای ارزان خارجی ابتدا سری به کشورهای همسایه خودتان بزنید و با راهکارهایی ساده سفرتان را ارزان تر از آن چیزی که تصورش را می کنید آغاز کنید.

اولین چیزی که برای سفر ارزان نیاز دارید بررسی تمامی جوانب مسافرت تان است. باید روش مناسبی را برای سفرتان انتخاب کنید. می توانید توری را برای مسافرت تان به مقصد مورد نظرتان انتخاب کنید و تا می توانید با دقت در انتخاب تور هزینه های خودتان را پایین بیاورید. یا اینکه خودتان به صورت شخصی با خرید بلیط خارجی سفرتان را به شهر خارجی دلخواه تان شروع کنید.

سوالی که شاید برای شما هم پیش بیاید این است که سفر با تور ارزان تر است یا سفر شخصی؟ در کل کدام روش مسافرت ارزان تر در میاد و برای شما مناسب تر است.

بسیاری در جواب این پرسش تاکید می کنند که سفر شخصی ارزان تر از سفر با تور است. خودتان بلیط خارجی تان را انتخاب کنید و بعد هتلی را برای اقامت در مقصد رزرو کنید. در نظر خیلی از افراد این روش ارزان ترین روش مسافرت به یک شهر خارجی است. البته افرادی هم هستند که این روش را مناسب نمی دانند و سفر با تور را برای سفرهای خارجی بهتر می دانند.

آیا بلیط خارجی را از ایران بخریم؟

اگر ما بخواهیم جواب جامعی به شما بدهید باید بگوییم که هر دو روش مزایای خودشان را دارند و هر دو دسته از مسافران تا حدودی درست می گویند. اما علت های هر کدام متفاوت است که در زیر به مواردی از آنها اشاره می کنیم.

در صورتی که می خواهید سفر خارجی ارزان را بدون تور و به صورت شخصی تجربه کنید, بهتر است به جای اینکه به آژانس های مسافرتی مراجعه حضوری داشته باشید, همین که در خانه مشغول استارحت هستید, با موبایل یا لپ تاپ تان وارد اینترنت شوید و سایت  را باز کرده و با جستجوی بلیط های مقصدتان گزینه موردنظرتان را برای سفر شخصی تان به خارج از کشور انتخاب کنید.

در این حالت شما گزینه های زیادی در پیش روی تان دارید و می توانید هر یک از این گزینه ها را با هم مقایسه کنید و آن که قیمتش مناسب تر و با شرایط شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

اینگونه شانس بیشتری برای خرید ارزان بلیط خارجی خواهید داشت. البته باید برای رزرو محل اقامت تان نیز دست به کار شوید و یک هتل خوب را برای اقامت در شهر مقصد پیدا کنید. با انتخاب هتل خوب سفر خارجی شما تکمیل می شود و می توانید سفری راحت و کم هزینه را تجربه کنید.

در انتخاب هتل نیز باید دقت کنید تا کم هزینه ترین آن را پیدا کنید اینطوری سفرتان با پرداخت هزینه اندک به یکی از سفرهای لذت بخش شما تبدیل می شود . در انتخاب محل اقامت تان کاملا دست تان باز است و می توانید هتل های مختلف را با قیمت های مختلف مشاهده کنید و دست به انتخاب بزنید.

اما در صورتی که بخواهید با تور به سفر خارجی بروید باید بدانید که تورها دو نوع می باشند. یک نوع از تورها گران و لوکس است و یک نوع دیگر ارزان و عادی. در صورتی که می خواهید سفرتان کم هزینه باشد و تورتان گران در نیاید. بهتر است تور عادی را برای سفرتان انتخاب کنید. البته در این نوع از تورها امکانات و خدمات کمتری را نیز دریافت خواهید کرد و محل اقامت تان ارزان تر و شامل هتل های دو یا سه ستاره خواهد بود. این برای شما که می خواهید سفرتان ارزان تر باشد مناسب است.

خرید بلیط خارجی برای تور لحظه آخری

اما بهتر است برای تورهای معمولی از تور لحظه آخری نیز کمک بگیرید. با این روش می توانید با تور معمولی یک سفر باکیفیت تر را تجربه کنید. تور لحظه آخری انتخاب مناسبی هستند, این تورها در زمان هایی که مسافر کم باشد می توانند فرصت خوبی برای شما باشند تا تور باکیفیت و خوبی را برای سفر پیدا کنید. باید در لحظه های آخری پرواز هواپیما منتظر فرصت باشید و تور لحظه آخری را با قیمت خوبی خریداری کنید.

  • برای خرید تور لحظه آخری و ارزان می توانید به سایت  وارد شوید و تور مناسب خودتان را انتخاب و سفری دلچسب را شروع کنید. اما اگر می خواهید به صورت شخصی به مسافرت بروید می توانید با خرید بلیط خارجی از سایت  و با کمک امکانات رزرو محل اقامت و هتل سایت , بلیط خارجی و هتل خوبی را برای سفر خارجی تان پیدا کنید.

همچنین می توانید برای مشاوره درباره هر یک از موارد با همکاران ما در قسمت فروش سایت  تماس بگیرید و اطلاعات خوبی را درباره سفرتان به دست بیاورید.

قیمت بلیط خارجی

همه اتفاقاتی که در پیرامون شما می افتد می تواند بر روی قیمت بلیط خارجی تاثیر بگذارد. البته شرکت های هواپیمایی خارجی برای اینکه بتوانند به این اتفاقات غلبه کنند راهکارهای مختلفی را می اندیشند تا بتوانند در عین رقابت با سایر شرکت های هواپیمایی, مسافر بیشتری را نیز به سوی خودشان جذب کنند.

با این حال هر اتفاقی هم که بیفتد شما می توانید بلیط خارجی ارزانی را تهیه کنید و به سفر خارجی خودتان برسید. احتمال دارد در پروازهای گوناگون یک مسیر قیمت بلیط خارجی با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشد. برای اینکه با همه تغییرات قیمت های بلیط خارجی آشنا شوید با ما همراه باشید.

در تعیین قیمت هزینه های مسافرتی خارجی مقداری از هزینه ها برای رزرو محل اقامت و خرید بلیط خارجی رفت و برگشت صرف می شود. در هر کدام از این دو مورد اگر بتوانید با روش هایی در هزینه های تان صرفه جویی کنید در طول سفر خواهید توانست بیشتر خوش بگذرانید و آن را صرف خریدهای دیگر سفرتان بکنید.

درباره خرید بلیط خارجی چارتر به منظور سفر خارج از کشور باید بگوییم که اکثر پروازهای این نوع برای مقصدهای پرمسافر رفت و برگشت و مسافرت به آنها توریست ها و مسافران زیادی را جذب می کند, این بلیط های خارجی چارتر را در همه روزهای سال می توانید پیدا کنید. به جای اینکه از بلیط های سیستمی برای مسافرت تان استفاده کنید می توانید از بلیط خارجی چارتر شده کمک بگیرید تا سفرتان ارزان تر در بیاید.

گفتنی است که در برخی از زمان ها آژانش های مسافرتی که بلیط های یک هواپیما را چارتر کرده اند برای اینکه تمامی صندلی های خودشان را به فروش برسانند قیمت بلیط خارجی را پایین می آورند و به وسیله شبکه های اجتماعی مختلفی به اطلاع توریست ها و مسافران می رسانند.

برای اینکه از این قیمت ها باخبر شوید بهترین راه این است که در شبکه های اجتماعی این آژانس های مسافرتی عضو شوید و لحظه به لحظه آخرین تغییر قیمت های این پروازها را دنبال کنید. با عضویت در شبکه های اجتماعی  می توانید به راحتی از این قیمت ها مطلع شوید. و تخفیف های ویژه و بلیط های لحظه آخری پروازهای مختلف ایرلاین های گوناگون را دریافت کنید و با سفری ارزان روبه رو شوید.

بیشتر اوقات خطوط هواپیمایی مختلف در یک بازه زمانی معین برای مقصدهای خاصی تخفیف های خوبی ارائه می دهند. در اینگونه موارد اگر بتوانید در زمان مناسب نسبت به خرید بلیط خارجی اقدام کنید, قیمت بلیط خارجی مناسبی را پیدا خواهید کرد. شما باید قیمت های این ایرلاین ها را بررسی کنید و اختلاف قیمت بلیط خارجی هر یک از آنها را برای مقصد مورد نظرتان در بیاورید و در فرصت مناسب نسبت به خرید اقدام کنید.

در صورتی که به شهری مسافرت می کنید که فرودگاه های متعددی دارد, باید توجه کنید که هر یک از این فرودگاه ها می توانند قیمت بلیط خارجی متفاوتی داشته باشند. این هم یکی از علت های متغیر بودن قیمت بلیط خارجی در سفرهای خارجی است. شما با بررسی و انتخاب پرواز مناسب یکی از این فرودگاه ها می توانید بلیط ارزان تری را برای سفرتان پیدا کنید.

احتمالا این سوال هم برای شما پیش آمده که آخر چرا خرید بلیط آنلاین خارجی از خرید حضوری ارزان تر است؟
در جواب می توانیم بگوییم که در دنیای مجازی رقابت سختی بین آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی و ایرلاین های مختلف وجود دارد که این رقابت باعق اختلاف قیمت در بلیط های خارجی می شود و همه آنها سعی می کنند قیمت ارزان تری را به مشتری های خودشان ارائه دهند تا مسافر زیادی را به سمت هواپیماها و پروازهای خودشان جلب کنند.

به این دلیل سایت های خرید بلیط خارجی نیز قیمت های آنلاین خودشان را کم می کنند تا متقاضی بلیط بیشتری را برای خرید بلیط خودشان ترغیب کنند. البته گفتنی است که در خرید آنلاین بلیط خارجی وقتی شما خرید تان را انجام می دهید, کارشناسان فروش هیچ دستمزدی از فروش بلیط دریافت نمی کنند و این خود باعث حذف واسطه ها و خرید مستقیم شما شده و قیمت بلیط خارجی ارزان تری را نصیب شما می کند.

برای خرید آنلاین بلیط خارجی می توانید به سایت  وارد شوید و بیش از هزار ایرلاین مختلف را برای مقصدهای مختلف در اختبار داشته باشید. شما با وارد کردن مبدا, مقصد و زمان حرکت تان می توانید قیمت های هر یک از این ایرلاین ها را با دقت بررسی کنید و آن بلیطی که برای سفرتان مناسب است را از میان آنها انتخاب کرده و با انجام جند کلیک ساده نسبت به خرید آن بلیط اقدام کنید.

خرید اینترنتی بلیط خارجی

در صورتی که زیاد به مسافرت می روید حتما در این بین متوجه شده اید که همیشه بلیط خارجی ارزان تری هم برای مقصد شما بوده که یا شما متوجه آن نشده اید و یا امکان اینکه به همه بلیط ها دسترسی داشته باشید برای شما ممکن نبوده است.

برای اینکه با دقت بیشتری سفرتان را شروع کنید و همه فرصت های پیش روی تان را بررسی کنید و چیزی از چشم تان نیفتد, باید اطلاعات کامل و جامعی درباره هر چیزی که به مسافرت تان مربوط است را بدانید و این اطلاعات را لحظه به لحظه بیشتر کنید تا انتخاب خوب و بهتری را انجام دهید.

شما باید از قیمت بلیط خارجی در همه زمان ها و خطوط هواپیمایی گوناگون اطلاع داشته باشید. شما باید به همه بلیط ها دسترسی کامل داشته باشید و همچنین بتوانید محل اقامت خوبی برای خودتان پیدا کنید و مکان های توریستی شهر مقصدتان را به خوبی بشناسید.

اگر می خواهید سفر ارزان تری را تجربه کنید باید درباره روش های مسافرت نیز اطلاعات مفیدی به دست بیاورید. اما از همه این ها مهمتر باید بتوانید یک سایت مطمئن و جامع برای خرید بلیط خودتان پیدا کنید.

اگر در موتور جستجوگر گوگل یک جستجو انجام دهید متوجه خواهید شد که سایت های زیادی درباره خرید بلیط خارجی مشغول فعالیت هستند اما سایت هایی که به آنها می توان اعتماد کرد اندک هستند. باید سایتی را پیدا کنید که بتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید و از خرید خودتان کاملا اطمینان داشته باشید.

هنگامی که می خواهید از یک سایت اینترنتی اقدام به خرید بلیط خارجی کنید, مشخصات شخصی و بانکی شما برای پرداخت هزینه های خرید در اختیار آن سایت قرار می گردد. در این وضع باید آن سایت از امنیت خوبی برخوردار باشد تا شما با خیال آسوده بتوانید این مشخصات شخصی را در آنجا وارد کنید.

برای اینکه یک سایت اینترنتی دارای امنیت بیشتری باشد باید دارای سه ویژگی باشد. اول اینکه باید نشانی اینترنتی سایت باید با HTTPS شروع شود. زیرا این مورد نشانگر آن است که درگاه آن سایت دارای امنیت خوبی است. دوم اینکه باید یک قفل کوچک در کنار نشانی سایت وجود داشته باشد, این مورد هم نشانگر آن است که تمامی رمزهای شما وارد سایت خواهید کرد به صورت کد وارد می شوند.

سومین ویژگی یک سایت امن آن است که باید آن سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. شما در سایت  می توانید تمامی این موارد را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که امن بودن یک سایت یکی از دلایل مهم جذب مسافر و اعتماد آنها در هنگام خرید بلیط خارجی است.

شما در همه ساعت های شبانه روز می توانید وارد سایت  شوید و بلیط خارجی دلخواه خودتان را از آنجا خریداری کنید. اصلا مهم نیست در چه زمانی و مکانی هستید همین که قصد خرید بلیط هواپیما کنید می توانید سایت  را باز کنید و بلیط خارجی خودتان را از خانه یا شرکت تهیه کنید. تنها چیزی که شما باید داشته باشد یک اینترنت خوب برای وارد شدن به سایت خرید بلیط خارجی است.

شما در سایت  به تمامی بلیط های سیستمی و چارتری دسترسی خواهید داشت و تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی سفر به خارج از کشور را در اختیار خواهید داشت. در زمان خرید کاملا دست شما برای انتخاب دلخواه باز است و با توجه به مقصد و شرایط اقتصادی تان می توانید بلیط مناسب تان را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ