سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ستیزه گریِ بسیار، دوستی در کار نیست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 خرداد 1 , ساعت 2:12 صبح
ترکیش ایرلاینز چهارمین شبکه پروازی بزرگ دنیا را در اختیار دارد که با جابجایی مسافر بین 108 کشور و 219 نقطه بین المللی توانسته کل قاره اروپا را تحت پوشش شبکه پروازی خود قرار دهد همچنین ترکیش ایرلاینز تنها شرکت هواپیمایی است که به سرتاسر دنیا خط پروازی برقرار کرده است.
 
شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) به عنوان هواپیمایی حامل پرچم ترکیه شناخته می شود که با بکارگیری هواپیماهای جدید و نیروهای متخصص توانسته در زمره شرکت های هواپیمایی موفق دنیا قرار گیرد.
 
شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در بیستم ماه می سال 1933 تاسیس شد مقر اصلی این شرکت هواپیمایی فرودگاه استانبول بوده و اولین خط هوایی آن بین آنکارا ، استانبول ، آتن با هواپیمای داگلاس دی سی 3 برقرار شد.
این شرکت به سرعت مسیر پیشرفت را طی کرد و خطوط پروازی خود را بیش از پیش افزایش داد ، در حال حاضر این شرکت به 270 مقصد بین المللی و داخلی پرواز داشته و طبق آخرین آمارها 261 فروند هواپیما با میانگین سنی شش و نیم سال در آن مشغول خدمت هستند ، همچنین هواپیماهای باربری این شرکت به 47 فرودگاه در سرتاسر جهان پرواز دارند.
افزایش درخواست ها برای مسافرت با هواپیما در سال های اخیر
ضیا تاشکنت قائم مقام بازرگانی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز طی نشست خبری به خبرنگاران گفت : طبق آخرین آمارهای منتشر شده از سوی یاتا میزان مسافرت با هواپیما از سال های 1994 تا 2014 شش برابر شده و پیش بینی می شود این آمار نیز تا دو دهه آینده سه برابر شود.
قائم مقام بازرگانی هواپیمایی ترکیه با اشاره به اینکه بیشترین رشد آمار مسافرت با هواپیما در قاره آسیا است ، افزود : درآمد شرکت ترکیش ایرلاینز در سال گذشته میلادی حدود 600 میلیون دلار بود و انتظار می رود که در سال جاری میلادی شرکت های هواپیمایی دنیا مجموعا 783 میلیارد دلار درآمد داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد : اروپا کمترین مسافت پروازی را داشته اما بیشتر حجم مسافر را دارد.
تاشکنت گفت : هم اکنون 58 میلیون فرصت شغلی در صنعت حمل و نقل هوایی جهان ایجاد شده که این میزان در بیست سال آینده به عدد 105 میلیون می رسد و نقاط پروازی از 800 مبداء و مقصد در سال 1994 به 16?16 میلیون مبدا و مقصد در سال 2014 رسیده است.
جابجایی 55?6 میلیون مسافر توسط شرکت هواپیمایی ترکیه
قائم مقام بازرگانی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز ، در ادامه به دستاوردهای هواپیمایی ترکیه پرداخت و گفت : طبق آمارهای سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه در سال 2013 بیست و نه میلیون مسافر توسط هواپیمایی ترکیه جابجا شدند که این عدد در سال 2014 به 55?6 میلیون مسافر رسیده است و نکته قابل تامل اینجاست که 32 میلیون نفر از این مسافران از کشورهای خارجی بوده اند.
وی افزود : طی ده سال شبکه پروازی خود را گسترش دادیم و توانستیم تعداد پروازهای خود را تا 80 درصد افزایش دهیم و این کار باعث شد تا رشد مسافر در شرکتمان به عدد 367 درصد برسد و در حالی که اغلب شرکت های هواپیمایی در دنیا در سال های 2002 تا 2014 با کاهش تعداد مسافران رو یه رو بودند ترکیش ایرلاینز با سیاست های دقیق توانست رشد چشمگیر مسافران را تجربه کند و همچنین در سال 2014 با رشد 14 درصدی مسافران داخلی و رشد 12 درصدی مسافران خارجی رو به رو بودیم.
وی ادامه داد : با برنامه ریزی های انجام شده ، تعداد مسافران هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در سال 2023 به عدد 120 میلیون نفر خواهد رسید. تاشکنت در ادامه گفت : ترکیش ایرلاینز چهارمین شبکه پروازی بزرگ دنیا را در اختیار دارد و به اکثر نقاط دنیا پروازهای مرتب برقرار کرده و کل قاره اروپا را تحت پوشش شبکه پروازی خود قرار داده است و  به 108 کشور و 219 نقطه بین المللی پرواز داریم و اولین ایرلاین دنیا هستیم که به سرتاسر دنیا خط پروازی برقرار کرده است.

شما با شناخت بهترین ایرلاین ترکیه سفر مطمئن تری را به کشور خواهید کرد. پیش از سفر به ترکیه بهتر است با هر یک از ایرلاین های ترکیه آشنا شوید و نوع هواپیمای خودتان را با دقت انتخاب کنید. با بهترین ایرلاین ترکیه به این کشور سفر کنید.

ایرلاین ترکیش

اولین بهترین ایرلاین ترکیه، هواپیمایی ترکیش ایر است و هواپیمایی ملی ترکیه و دولتی می باشد. بهتر بدانید که هواپیمایی ترکیش بعد از لوفت هانزا و ایرفرانس سومین ایرلاین بزرگ اروپا از نظر جابجایی مسافر است. ترکیش ایرلاینز در سال 2011 جایزه بهترین هواپیمایی جنوب اروپا را کسب کرد. هواپیمایی ترکیش ایرلاین را میتوان هم قدیمی ترین و هم به نوعی جدیدترین شرکت هواپیمایی ترکیه است که در سال 1933 میلادی به دستور کمال مصطفی آتاتورک تاسیس شده و دائما در حال بروز رسانی است.

مقر اصلی فعالیت ایرلاین ترکیش در استانبول تر کیه است که 186 فروند هواپیما را برای پرواز به 246 مقصد داخلی و بین المللی هدایت می کند تا بتواند با 15737 نفر نیروی کاری که در اختیار دارد برنامه های پروازهای ترکیش ایر برای رضایت خاطر مشتریان بسیار منظم میباشد. هر سال خیلی از مسافران برای خرید بلیط هواپیما استانبول سراغ ایرلاین ترکیش می روند.

  • خدمات ارائه شده در کابین فرست کلاس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین
  • ارائه سرویس حوله گرم/سرد بعد از استقرار مسافر در کابین خود
  •  سرویس ویژه خوش آمدگویی (انواع نوشیدنیهای لوکس)
  • ارائه منوی مخصوص غذا و نوشیدنی
  • سرویس غذای گرم
  • در سفر های بین قاره ای در کنار غذا های خاویار نیز موجود می باشد.
  • منوی غذای اصلی از 4 نوع (گوشت، ماهی، غذای شرق آسیا و غذای گیاهی) و نیزسوپهای مخصوص ترکیه تشکیل می شود.
  • انواع شیرینیهای ترکیه و سایر کشورها و نیز انواع میوه ها در طول سفر سرو می گردد.
  • چای همراه لیمو، قهوه ترک به همراه شیرینی ،کاپوچینو و انواع چایهای گیاهی در طول سفر سرویس داده می شود.
  • انواع نوشیدنیهای داخلی و خارجی لوکس سرو می گردد.
  • دادن پیژامه و دمپایی مخصوص
  • برای مسافران مرد، وسایل کامل اصلاح در دستشوئی موجود می باشد.
  • مونیتور 23 اینچ جهت تماشای 200 ساعت انواع فیلم، مستند، اخبار و انواع بازیهای کامپیوتری در کابین موجود می باشد.
  • امکان استفاده از لب تاب و نیز امکان ارسال اس.ام.اس و ایمیل از هواپیما.

ترکیش ایر لاین در مسیر داخلی ترکیه تقریباٌ به تمام شهرها پرواز دارد در ایران برای تور استانبول از این ایرلاین هم استفاده می کنند. و حتی در بعضی از مسیر ها روزانه چندین بار پرواز انجام می دهد. مثلا اگر تور اصلی شما تور استانبول و یا تور آنتالیا است، میتوانید برای سفر به شهرهای دیگر این کشور از  پروازهای داخلی ترکیه استفاده کنید. این شرکت پروازهای منظم بین‌المللی مختلفی را از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک به مقاصدی در اروپا، آسیا و آفریقا انجام می‌دهد. اگر زودتر از تاریخ مسافرت اقدام به خرید بلیط ترکیش ایر نمایید می توانیم با نرخ های بسیار مناسب بلیط خارجی ترکیش رزرو کنید .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ