سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 اسفند 29 , ساعت 12:57 صبح
  1.  پروازهای چارتر غیرقابل استرداد هستند. لذا قبل از اقدام به خرید بلیط چارتر از تصمیم قطعی خود جهت سفر و استفاده از بلیط اطمینان حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رسیدن به موقع مسافر به پرواز، کل مبلغ بلیط سوخت میگردد.

2 – بعد از اتمام خرید بلیط هواپیما خود را دانلود نموده، صحت مشخصات ثبت شده در بلیط را بررسی فرموده ، سپس آن را چاپ کرده و در فرودگاه حتماً به همراه داشته باشید. 

  • لطفا پس از خرید اینترنتی بلیط، حتما فایل بلیط را دریافت فرموده و نسخه چاپ شده بلیط را در فرودگاه جهت ارائه به کانتر پرواز و گرفتن کارت پرواز مربوطه به همراه داشته باشید. گرچه بعد از خرید بلیط نام شما در شرکت هواپیمایی که بلیط شما از آنجا صادر شده ثبت می شود، و برای دریافت کارت پرواز نیاز به ارائه نسخه چاپ شده از بلیط الکترونیکی نمی باشد؛ با وجود این توجه داشته باشید در صورتی که به هر دلیل نیاز داشته باشید که بلیط خود را کنسل کنیدارائه نسخه چاپ شده از بلیط و یا وبلیط های پروازی برای مهر شدن توسط کانتر پرواز شرکت هواپیمایی ضروری می باشد. ادامه مطلب...
پنج شنبه 96 اسفند 24 , ساعت 6:36 عصر

حقیقت این است که برای هر سفر هوایی، پیش از تصمیم به سفر می‌بایست، برای خرید بلیت برنامه‌ریزی کرد و با انتخاب بلیت مناسب هم از نظر قیمت و هم از نظر خدمات سفر خوبی را پشت‌سر گذاشت. برای همین به‌عنوان مثال اگر مسافر استانبول و مایل باشید که حتما در فصل حراج استانبول شرکت کنید، به‌طور قطع تاکنون به این موضوع رسیده‌اید که بخش زیادی از بلیط چارتر است!

ادامه مطلب...

دوشنبه 96 اسفند 21 , ساعت 5:39 عصر

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از جمله کارهایی است که چندسالی است اینترنتی شده؛ بدون اینکه نیاز باشد از خانه یا محل کار خود خارج شویم بلیط هواپیما می‌خریم و هتل‌مان را رزرو می‌کنیم. حال در این بازار شلوغ خرید و فروش اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل باید ببینیم چطور بهترین قیمت‌ها را برای خرید پیدا کنیم. ساده بگوییم باید به دنبال راهی برای خرید بدون واسطه بلیط باشیم. می‌دانید خرید مستقیم و بدون واسطه به ما کمک می‌کند تا با قیمت ارزان‌تر بلیط مورد نظرمان را بخریم و پولی را که باید به واسطه‌ها پرداخت می‌کردیم در جیب‌مان بگذاریم.

بالاپر سامانه جامع خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی،رزرو هتل خارجی و خرید بیمه مسافرتی به صورت آنلاین است؛ سایتی که با تجربه چندین ساله از حضور در عرصه سفر و گردشگری داخلی و خارجی، اکنون وارد حوزه آنلاین شده تا کارهای مرتبط با سفر و گردشگری را راحت‌تر راه بیندازد. عرضه همه نوع بلیط، در کنار هم، مزیتی است که بالاپر برای مشتریان به همراه دارد؛ یعنی در کنار فروش بلیط خارجی، با داشتن بلیط‌های داخلی کشورهای خارجی، شما را از مراجعه به آژانس‌های مسافرتی در آن کشورها بی‌نیاز می‌کند و می‌توانید به‌راحتی با کارت شتاب، خرید کنید. بالاپر عرضه‌کننده بلیط قطارهای داخلی کشورهای خارجی نیز هست؛ مزیتی که به شما کمک می‌کند سفری کم‌هزینه‌تر داشته باشید و بیشتر لذت ببرید. ادامه مطلب...

یکشنبه 96 اسفند 20 , ساعت 5:35 عصر

سوار شدن به هواپیما بدون کارت ملی امکان پذیر نیست و طبق اعلامیه های جدید امکان سوار شدن شدن به هواپیما بدون کارت ملی وجود ندارد و از پرواز مسافرانی که کارت شناسایی معتبر نداشته باشند جلوگیری می شود. نکته های بیشتری درباره سوار شدن به هواپیما بدانید.

اعتراف می‌کنم که از پرواز می ترسم!

برخلاف پروازهای بدون توقف، پروازهای مستقیم می توانند در طول مسیری که در حال حرکت به مقصد اصلی هستند، در میانه راه در فرودگاهی توقف کنند. با اینکه این توقف ها در محاسبه ساعتی که برای رسیدن به مقصد طول می کشد آورده شده است، اما معمولا به دلیل تاخیرهای کم و بیشی که در آن ها اتفاق می افتد، از زمانی که برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی کرده بودید، دور خواهید شد. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ