سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس که در آسمان و زمین است ـ حتی ماهیان دریا ـ برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 100 فروردین 23 , ساعت 2:5 عصر

بی شک به جز زیبایی و خوش و آب و هوا بودن شهرهای شمالی به صرفه و اقتصادی بودن سفر به این شهرها دلیل محبوبیت آن است چرا که این شهرها به تهران نزدیک هستند و به راحتی با 3 الی 4 ساعت رانندگی با خودرو شخصی می توان به مقصد رسید. بسیاری از پایتخت نشینان در شمال کشور ویلاهای شخصی دارند و بسیاری دیگر در ویلاهای اجاره ای اقامت می کنند پس سفر به این شهرها از هر جهت ساده و مقرون به صرفه است. ممکن است با این موضوع مخالف باشید و بگویید که اجاره ویلا در شمال به صرفه نیست و هزینه بالایی دارد ما می خواهیم در این مطلب درباره راه های اقتصادی اجاره ویلا در شهرهای پرمسافر و مقرون به صرفه اجاره ویلا در شمال توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

اجاره ویلای ارزان در بابلسر

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران است که به دلیل نزدیکی به دریا و گذر رود بابل رود از آن بسیار پر رونق و پر مسافر است. در این شهر ویلاهای شخصی و اجاره ای زیادی وجود دارد. خیلی از آن ها لوکس و با امکانات ویژه است که طبیعتا قیمت اجاره آن ها بالاست. اما ما به شما راهی را معرفی می کنیم که بتوانید با شبی 200 هزار تومان در یک ویلای زیبا، تمیز و با کیفیت در شهر بابلسر اقامت کنید.

اجاره ویلا در بابلسر از سایت رومیتا راه حل ماست. رومیتا یک سایت با سابقه در زمینه اجاره ویلا و سایر خدمات گردشگری است که سال هاست در این حوزه مشغول به کار است. این شرکت با اخذ همه مجوزهای لازم به صورت قانونی به این بازار رونق بخشیده و هم چنین سبب کاهش قیمت ها و افزایش ایمنی فرآیند اجاره ویلا شده است.

در سایت رومیتا می توانید بیش از 4000 اقامتگاه را با عکس، مشخصات کامل، قیمت، آدرس، نظرات مسافران قبلی و … را به راحتی مشاهده و رزرو کنید. فرآیند اجاره به صورت کاملا آنلاین از طریق خود سایت انجام می شود ضمن این که رومیتا پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت بازگشت وجه در صورت بروز هرگونه مشکل دارد.

اما چرا قیمت ها در سایت رومیتا مناسب است؟ اول این که قیمت گذاری در این سایت تماما توسط صاحبان ویلاها انجام می شود و شرکت رومیتا در این فرآیند نقشی ندارد. دوم این که این شیوه از واضح بودن قیمت ها جلوی قیمت دادن های سلیقه ای و بر اساس بودجه مسافر را گرفته است و سوم این که به دلیل داغ بودن بازار رقابت میان صاحبان اقامتگاه های اجاره ای در سایت رومیتا این افراد در تلاشند که با ارائه قیمت مناسب بیشتر دیده و اجاره شوند در نتیجه اجاره آنلاین یک ویلا در سایت رومیتا ارزان تر از اجاره حضوری همان ویلا می باشد.

اجاره ارزان ویلا در چالوس

چالوس یکی از شهرهای معروف و با قدمت طولانی استان مازندران است و اتفاقا از شهرهای زیبایی است که می توان در آن به دنبال ویلای ارزان بود. مجددا اجاره ویلا در چالوس از سایت رومیتا ارزانترین شیوه اقامت در این شهر است. شما می توانید با شبی 168000 تومان در یک سوئیت با کیفیت در این منطقه اقامت کنید. برای اقامت ارزان و مقرون به صرف می توانید به جای ویلا به دنبال سوئیت ها و آپارتمان های تمیز و مجهز باشید که البته در شهرهای شمالی هم فراوان هستند و با قیمت های مناسبی اجاره داده می شوند.

شهر چالوس به دلیل دیدنی های فراوانش همیشه مسافر خیز بوده است. دیدنی هایی مانند جاده چالوس، مرداب هسل، جنگل های چهارباغ مرزن آباد، ساحل رادیو دریا، مرداب کندوچال، دریاچه سد دریوک و … همیشه مسافران را به این شهر خاطره انگیز کشانده است و همین امر سبب شده که از دیرباز ویلاهای اجاره ای در این شهر فراوان باشند و فراوانی موجب کاهش قیمت ها شده است.

 

اجاره ویلا ارزان در ایزدشهر

شاید این طور به نظر نرسد اما شما می توانید در شهری مانند ایزد شهر هم ویلا یا اقامتگاه ارزان اجاره کنید. اجاره ویلا در ایزدشهر با شبی 315000 تومان از طریق سایت رومیتا امکان پذیر است. شما می توانید با این هزینه یک ویلای زیبا، مجهز و با کیفیت در این شهر اجاره کنید.

شهر ایزدشهر که ما بین شهرهای محمودآباد و نور قرار گرفته است علاوه بر ساحلی بودن دیدنی های زیادی مانند: حمام های قدیمی میرزا آقاخانی، موزه گالری دیدی ایزد شهر، پارک جنگلی، امام زاده قاسم و … دارد که مسافران را به خود جذب میکند. البته نباید از رستوران های معروف و مراکز خرید مدرنی که اخیرا به این شهر توریستی اضافه شده اند هم غافل بود.

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و شما را با ارزانترین روش های اجاره روزانه ویلا در شهرهای شمالی کشور آشنا کرده باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رومیتا به آدرس roomita.com مراجعه نمایید و سوالات خود را از طریق پشتیبانی آنلاین و تلفنی سایت مطرح کنید. این سایت امکان چت با صاحبخانه و میزبان اصلی را هم به شما می دهد تا قبل از اجاره بتوانید هرگونه ابهام و سوالی را برطرف کنید. سایت رومیتا علاوه بر اجاره ویلا در سایر زمینه های گردشگری داخلی نیز مشغول به فعالیت است. برای مثال می توانید مطالب مفیدی را درباره دیدنی های هر شهر در این سایت مطالعه کنید. این مطالب توسط گردشگران حقیقی نوشته شده اند و با سایر مطالبی که در اینترنت یافت می شوند متفاوت هستند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ