سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای خداوند، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 1:6 صبح

در هنگام مسافرت اگر بار زیادی و سنگین تر از حد معمول را با خود به همراه داشته باشید از شما هزینه اضافه بار را دریافت خواهند کرد. هزینه اضافه بار در فرودگاه امام نیز با توجه به شرایط و قوانین حمل بار اجرا می شود. برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره هزینه اضافه بار در فرودگاه امام با ما همراه باشید.

 

بار اضافه در فرودگاه ها

بار اضافه به بار ای گفته می شود که از مقدار مشخصی وزنه وارد مورد نظر بیشتر باشد که بار اضافه را مبلغ بیشتری میگیرند تا در هواپیما مستقر کنند اگه دوست دارید که با باری اضافه مسافر کنید توصیه می کنیم که حداقل 30 دقیقه زودتر از زمان مقرر به پذیرش بار مراجعه کنید توصیه می شود که مدارک همه مثل وجوه نقد لوازم با ارزش داروهای مصرفی و رایانه های قابل همرات در داخل کیف دستی و خود قرار دهید .

بار اضافه چیست ؟

به دلیل محدودیت فضا شاید لازم باشد کالسکه نوزادان پذیرش بار تحویل داده شود هر بسته که عبادان بیش از این میزان مجاز هک شده باشد مشمول هزینه اضافه خواهد بود در هریک از موارد که بر اساس تعداد بسته و چه بر اساس وزن حداکثر وزن مجاز هر بسته 32 کیلوگرم ما حداکثر جمع ابادان 158 سانتی متر است . ادامه مطلب...

پنج شنبه 97 فروردین 23 , ساعت 5:7 عصر

ما بعد از دیدن مشکلات خرید بلیط خارجی تصمیم به نوشتن این مطلب کردیم: راهنمای خرید بلیط خارجی از سایت های خارجی و ایرانی سفرهای خارجی همیشه هیجان خودشان را دارند و این هیجان باعث شده تا این سفرها طرفدارهای خودش را داشته باشد. در حال حاضر دسترسی به انواع بلیط خارجی و خرید بلیط خارجی از خطوط هوایی گوناگون به راحتی امکان پذیر شده است. هر مسافری به آسانی می تواند با آسان ترین شرایط و بدون اینکه برای خرید بلیط خارجی مراجعه حضوری داشته باشد, از طریق اینترنت بلیط خارجی دلخواه خودش را خریداری کند.

راهنمای کامل خرید بلیط خارجی

ایرلاین های خارجی نیز برای نقل و انتقال مسافرهای کشور ما رغبت زیادی پیدا کرده اند و خرید آنلاین بلیط خارجی با استقبال گسترده ای از طرف توریست های ایرانی توام بوده است. احتمالا امن بودن آسمان ما یکی از اصلی ترین علت های افزایش تقاضای شرکت های هواپیمایی خارجی بوده است. امن بودن پرواز به همراه خدمات ارائه شده بهتر در این خطوط هوایی از علت های استقبال توریست های ایرانی است. امروزه بالغ بر 900 فروند هواپیما عهده دار نقل و انتقال مسافرهای ایرانی در آسمان ایران هستند.

امکاناتی که این شرکت های هواپیمایی خارجی به مسافران ایرانی می دهند, باعث شده در میان این ایرلاین ها رقابت تنگاتنگی ایجاد شود و به موازات این رقابت خدمات ارائه شده نیز از قبل بهتر شده است. صندلی های راحت, امکانات مختلف صوتی و تصویری و رفاهی و همچنین خوراکی های متنوع از جمله خصوصیات قابل مقایسه در این خطوط  هوایی است که با در نظر گرفتن کلاس های پروازی هر یک از هواپیماها قابل سنجش است. ادامه مطلب...

چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 1:54 عصر

چک این و ارائه بلیط ، تحویل بار و دریافت کارت پرواز

برای پروازهای داخلی، 24 ساعت قبل از پرواز امکان چک این اینترنتی وجود دارد. در صورتی که چک این اینترنتی انجام‌ داده‌اید و چمدانی هم برای فرستادن به قسمت بار هواپیما ندارید، کافی است با کارت پرواز پرینت شده در دست، به گیت پرواز مراجعه و پرواز کنید. در صورتی که بار همراه دارید، کاغذهای اطلاعات تگمربوط به پرواز قبلی را از چمدان‌تان جداکنید و چمدان را در bag drop بگذارید. ادامه مطلب...

سه شنبه 97 فروردین 14 , ساعت 4:22 عصر

با توجه به قوانین سازمان حمل و نقل بین المللی هوایی (یاتا) صندلی های هواپیما دارای رده بندی (کلاس بندی) پروازی مختلفی است که مسافران می توانند بلیط هواپیمای خود را با مشخص کردن کلاس پروازی دلخواه تهیه کنند.

 

 کلاس پرواز  نیز همانند سایر کلاس های پرواز هواپیما با حرفی انگلیسی علامت گذاری شده است که متاسفانه اطلاع دقیقی از معنی این حرف در انتهای کلاس پرواز به دست نیاوردیم. کلاس پرواز   g نیز حروف نشانه های برخی از ایرلاین های داخلی هستند که به کلاس پرواز هواپیماهای خود می دهند.

 قابل ذکر است که قیمت بلیط هواپیما برای انواع کلاس پروازی متفاوت است.

درجه یک: فرست کلاس : First Class یا F

فرست کلاس گرانترین صندلی های یک پرواز را دارد و قیمت آن از دیگر کلاس های پروازی بیشتر است. صندلی فرست کلاس تک نفره، مبله، اتاقک مانند و خصوصی است. امکانات رفاهی فرست کلاس متفاوت است و شامل تلویزیون خصوصی با ریموت کنترل، لپ تاپ، سرویس اینترنت ماهواره ای، صندلی های اتوماتیک با قابلیت تنظیم زیر پا، پشت و پشتی سر به حالت یک بالش انعطاف پذیر و سرویس بهداشتی جداگانه است. ادامه مطلب...

سه شنبه 97 فروردین 14 , ساعت 4:3 عصر

 واچر (تاییدیه رزرو) در سایت بالا پر به زبان انگلیسی و به صورت آنی صادر می‌شود. به این صورت که انجام کلیه مراحل رزرو در سایت رزرو هتل بالاپر کاملا آنلاین بوده و نیاز به تماس تلفنی یا مکاتبه با آژانس و یا دفتر سایت ندارد.

 

واچر یعنی چه، واچر همان تاییدیه بلیط خریداری شده شماست که به ایمیل و یا موبایل تان ارسال می شود. شما بعد از خرید بلیط و طی کردن تمام مراحل خرید بلیط هواپیما می توانید تاییدیه خریدتان را در ایمیل دریافت کنید و از خریدتان مطمئن شوید.

در این سایت چنانچه مراحل رزرو هتل تا مرحله پرداخت طی شود، قادر خواهید بود واچر (تاییدیه رزرو) را از طریق پنل کاربری خود در صفحه‌ی "مدیریت رزروهای من" به صورت آنی دریافت نمایید. واچر در اصل سند مالکیت زمانی و نشانه قطعی شدن رزرو شما در هتل مقصد است.

با استفاده از اطلاعات واچر صادر شده و ارائه آن به هتل، می‌توانید وارد هتل مقصد شوید و سرویسی که رزرو کرده‌اید را دریافت نمایید. ادامه مطلب...

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ