سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فقط سه گونه است : آیه ای استوار یا قانونی عادلانه و یا سنّتی پایدار و جز آن تنها فضیلت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 100 فروردین 23 , ساعت 1:55 عصر

ایران زیبا از شمال تا به جنوب سرشار از دیدنی های طبیعی و تاریخی است و همین موضوع سبب شده که برای گردشگران بسیار جذاب باشد. آب و هوای چهارفصل در نقاط مختلف سبب شده که از جنگل تا کویر و از ساحل تا کوهستان را با هم داشته باشد و پیشینه طولانی تاریخی و مذهبی کشور سبب شده که جای جای آن دارای جذابیت های تاریخی و گاهی مذهبی باشد. اما گاهی گردشگران به دنبال نقاطی بکر و دست نخورده از این خاک هستند نقاطی که کمتر به دست بشر دچار تغییرات شده است و قدرت طبیعت درآن حکمرانی میکند. در ادامه این مطلب میخواهیم نقاطی بکر و زیبا از ایران بزرگ را به شما معرفی کنیم و درباره اقامتتان در طول این سفرها راهنماییتان کنیم.

ماسال، بهشت گیلان

در استان گیلان در کنار کوه های تالش در میان مه ها شهری به نام ماسال واقع شده است که چشم هایتان نمی تواند زیبایی آن را باور کند. طبیعت، فرش سبز رنگی را در سرتاسر این شهر راز آلود گسترده است. رودهای روان، آبشارها و غارهای زیبا همگی دست به دست هم داده اند تا ماسال زیباترین شهر گیلان و حتی ایران شود.

اگر به این بهشت کوچک سفر کردید نگران اقامت خود نباشید چرا که می توانید از طریق سایت رومیتا و به صورت آنلاین اقدام به اجاره ویلا در ماسال کنید. اکثر ویلاها در ماسال به صورت خانه های محلی مستقل با حیاط های بزرگ و سرسبز هستند و اقامت درآنها به تنهایی برای لذت بردن از این سفر به دل طبیعت کافیست. بهتراست بدانید موقعیت جغرافیایی شهر ماسال در نزدیکی شهرهای فومن، خلخال و اردبیل است. به دلیل کوهستانی بودن این شهر بهتر است لباس های گرم مخصوصا برای شب ها به همراه داشته باشید. بی شک سفر به ماسال تجربه ای ویژه از سفر کردن به شمال کشور خواهد بود.

سفر به بکرترین و زیباترین مقاصد توریستی ایران - سایت رومیتا

ماسوله، شهر پلکانی ایرانی

ماسوله در سال 1357 به عنوان اولین شهر تاریخی زنده کشور در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این شهر زیبا هم در استان گیلان واقع است و از معروفترین جاذبه های گردشگری شهر رشت محسوب می شود. از نظر موقعیت جغرافیایی ماسوله در حدود 65 کیلومتری غرب شهر رشت واقع شده است. معماری خاص پلکانی این شهر اصلی ترین جذابیت آن محسوب می شود و باید بدانید که اکثر خانه ها و بازارها در این شهر بافت سنتی خود را حفظ کرده اند.

اگر قصد سفر به ماسوله زیبا را دارید میتوانید از طریق سایت رومیتا اقدام به اجاره روزانه خانه در ماسوله کنید و در یکی از همان خانه های سنتی و زیبا با ویو باورنکردنی شهر پلکانی اقامت کنید. سایت رومیتا سال هاست که در حوزه اجاره روزانه ویلا و اقامتگاه در سرتاسر ایران فعال است و همه مجوزهای لازم را در این زمینه اخذ کرده است. فرآیند اجاره از این سایت بسیار ساده و مطمئن است. رومیتا ضمانت کیفیت، نظافت و بازگشت وجه دارد و جای هیچ نگرانی برای مسافران خود باقی نمی گذارد. پشتیبانی تلفنی و آنلاین این سایت در تمام مراحل سفر در کنارتان خواهد بود.

ماسوله، شهر پلکانی ایرانی - سایت رومیتا

از دیدنی های ماسوله زیبا علاوه بر چشم انداز زیبای خود شهر و طبیعت دلچسبش می توان به بازار سنتی آن اشاره کرد. این بازار مانند سایر بازارهای سنتی گیلان سرشار از صنایع دستی و خوراکی های خوش طعم مخصوص همان شهر است. و نکته جالب این بازار پلکانی بودن آن است. اگر اهل عکاسی هستید شک نکنید که ماسوله چشم اندازه های زیادی برای شما فراهم می آورد.

کندوان، زیباترین روستای باستانی ایران

کندوان یک روستای تاریخی و باستانی با معماری خاص و چشم گیر است که در استان آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو واقع شده است. این روستا به دلیل قرار گرفتن در محل طلوع خورشید، کندوان به معنی محل طلوع خورشید نامیده شده است. این روستا یکی از پر مسافرترین مناطق آذربایجان شرقی و بسیار مورد علاقه گردشگران خارجی است. کندوان در فصل تابستان آب و هوایی بسیار دلچسب و طبیعتی باورنکردنی دارد.

برای اجاره سوئیت در کندوان نیز می توانید از طریق سایت رومیتا اقدام کنید. رومیتا بیشترین تنوع و بهترین قیمت اقامتگاه در کندوان را به شما ارائه می دهد و سفر به این روستای تاریخی و زیبا را برای شما شیرینتر می کند. آنچه در کندوان می بینید خانه های صخره ای با ظاهری بسیار زیبا هستند اما وقتی وارد آن ها می شوید با خانه هایی مجهز و راحت روبرو خواهید شد. این خانه های محلی را میتوانید در رومیتا ببینید و به سادگی اجاره کنید.

کندوان، زیباترین روستای باستانی ایران - سایت رومیتا

آنچه سبب شده که کندوان را یک روستای باستانی بخوانیم قدمت 6 هزار ساله این روستا است و باستان شناسان قدمت خانه های صخره ای کندوان را 700 سال تخمین زده اند. گفته می شود که اهالی این روستا برای در امان بودن از حمله مغول ها به این بخش از کوه سهند پناه آورده اند.

آشنایی با سایت رومیتا

امیدواریم که این مطلب شما را به دیدن و لذت بردن از این سه منطقه بکر و زیبای ایران ترغیب کرده باشد. اما ما می خواهیم سفر کردن را برایتان ساده کنیم و یکی از معضلات همیشگی مسافران یافتن و اجاره اقامتگاهی مناسب در طول سفر است. شما می توانید به راحتی قبل از سفر با مراجعه به سایت رومیتا به نشانی roomita.com اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و اجاره کنید.

در این سایت تنوع بالایی از اقامتگاه های معتبر و مناسب وجود دارد که بیشترین حق انتخاب را به شما خواهد داد. فرآیند اجاره کاملا به صورت آنلاین انجام می شود و حتی نیاز به برقراری یک تماس تلفنی ندارید و این پشتیبانی سایت رومیتا است که بعد از رسیدن به مقصد با شما تماس گرفته تا از رضایت شما اطمینان حاصل کند. پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی سایت رومیتا انجام می شود که شرکتی معتبر است و بازگشت کامل وجه شما را در صورت بروز هر گونه مشکلی از سمت سایت یا صاحبخانه ضمانت می کند. پشتیبانی تلفنی و آنلاین این سایت همیشه در دسترس است تا به سوالات شما پاسخ دهد و جای هیچ گونه نگرانی و ابهام برایتان باقی نگذارد.


دوشنبه 100 فروردین 23 , ساعت 1:53 عصر

اجاره ویلا با بهترین قیمت و به مطمئن ترین روش در سفرهای داخلی درخواست اصلی مسافران بوده و هست. می دانیم که اجاره ویلا یکی از شیوه های سنتی اقامت مسافران در طول سفر به ویژه در مناطق ساحلی و شهرهای شمالی کشور است. از دیرباز مسافران با مراجعه به بنگاههای محلی به صورت حضوری ویلا های مبله و مجهز را برای چند روز اقامت اجاره می کردند و این کار یک شیوه کسب درآمد پرسود برای محلیان محسوب می شد البته به مرور زمان و آمدن اینترنت شیوه حضوری جای خود را به آگهی های آنلاین در سایت های آگهی داد و کار را برای همه ساده تر اما پرخطر کرد.  این شیوه از اجاره ویلا هم برای مسافران و هم برای صاحبخانه ها یا اجاره دهنده های آنها همراه با چالش هایی است  که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پس با ما در این مطلب همراه باشید تا از چالش های اجاره ویلا به روش سنتی آن بگوییم و ارزانترین و مطمئن ترین روش اجاره ویلا را به شما معرفی کنیم.

چالش های اجاره ویلا از طریق سایت های آگهی

تصور کنید خواستار اجاره ویلا در رامسر که یکی از شهرهای شمالی پرطرفدار و مسافرپذیر شمال کشور است هستید و یا میخواهید آخر هفته را در یک ویلای با صفا در اطراف تهران بگذرانید و اجاره ویلا در کردان، لواسان، دماوند یا مناطق این چنینی مد نظرتان هست. بدون تردید نکات زیادی برایتان حائز اهمیت هستند. قیمت اجاره، امکانات ویلا و موقعیتش نسبت به مناطق دیدنی می توانند تنها تعدادی از این نکات باشند.  اولین اقدام شما می تواند جستجو ویلای اجاره ای در شهر مورد نظر در سایت های آگهی باشد. این جستجو شما را به چند عکس از ویلا های مختلف و چند شماره تلفن می رساند. بعد از تماس قیمت به شما داده می شود و شما برای رزرو ویلای مورد نظر باید مبلغی را به یک حساب شخصی واریز کنید و عازم سفر شوید. اولین چالش وقت گیر بودن پروسه انتخاب و قیمت گرفتن از طریق تماس تلفنی است. بسیاری از اطلاعات مورد نیاز شما قبل از انتخاب در آگهی آورده نشده است و برقراری تماس تلفنی قبل از انتخاب الزامی است. دومین چالش اعتماد به شخص پشت تلفن و واریز مبلغ است. موارد زیادی پیش آمده که بعد از واریز تلفن از دسترس خارج شده و شما موفق به برگرداندن وجه و یا رزرو ویلا نشده اید.

فرض کنیم ویلای مورد نظرتان را از میان آگهی ها انتخاب کردید و آن را با موفقیت به صورت تلفنی رزرو کردید و عازم سفر شدید. اگر یک ویلای دیگر را به شما تحویل دادند و گفتند همان ویلا موجود در آگهی هست چه؟ اگر ویلا همان بود اما وضعیت نظافتی خیلی بدی داشت چه کار می کنید؟ اگر از امنیت ویلا اطمینان پیدا نکنید چه؟ اگر متوجه شوید مبلغ اجاره ویلا کمتر از مبلغی ست که از شما میخواهند چه؟

این ها همه چالش هایی است که ممکن است با آنها مواجه شوید و سفر را به کام شما تلخ کند. اما این شیوه از اجاره فقط برای مسافران چالش بر انگیز نیست. صاحب ویلا و یا اجاره دهنده آن نیز در این شیوه سختی ها و ریسک هایی را متحمل می شود. اولین موضوع این است که 80 درصد تماس هایی که از طریق آگهی ها گرفته می شود ممکن است به نتیجه نرسند چرا که مسافر قیمت و شرایط ویلا را نمی داند. دومین موضوع که بیشتر هم در فصول پرسفر برای صاحبخانه ها دردسر ساز است کنسل کردن رزرو از سمت مسافر است. بسیاری از افراد تنها از این کسب و کار کسب درآمد میکنند و از دست دادن اجاره یک شب و خالی ماندن ویلا به معنی کاهش روزی آن ها است.

اقتصادی ترین، سریعترین و مطمئن ترین روش اجاره ویلا چیست؟

چند سالی است که اجاره ویلا به صورت آنلاین نیز به سایر کسب و کارهای مجازی اضافه شده است و با هدف برطرف نمودن خطرات و چالش های اجاره ویلا برای مسافرین و صاحبخانه ها شروع به کار کرده است. رومیتا یکی از سایت های اجاره ویلا در ایران است که علاوه بر دستیابی به این مهم با ارائه خدمات بیشتر توانسته از رقبا پیشی بگیرد که در ادامه به صورت دقیق شیوه کاری و خدمات این سایت را توضیح خواهیم داد.

رومیتا بیش از 3000 اقامتگاه تایید شده به شکل ویلا، سوئیت و آپارتمان در سراسر کشور با میزبان های احراز هویت شده دارد. رومیتا اقامتگاهی را در سایت قرار نمی دهد مگر آن که میزبان را با دریافت مدارک هویتی احراز هویت کند. این اولین قدم کاهش خطرات و ریسک های اجاره ویلا در سایت رومیتا است. همه اقامتگاه ها در داخل سایت دارای عکس و مشخصات کامل از جمله قیمت دقیق برای همه ایام هفته و سال هستند که این موضوع انتخاب را برای مسافران بسیار ساده کرده است. علاوه بر این مسافران می توانند به راحتی نظرات مسافران قبلی هر ویلا را زیر مشخصات آن بخوانند. فرآیند رزرو و پرداخت کاملا به صورت آنلاین و از طریق خود سایت رومیتا انجام می شود و مسافر در هیچ مرحله ای نیاز به هماهنگی تلفنی ندارد با این وجود پشتیبانی تلفنی سایت رومیتا به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به سوالات در دسترس خواهد بود.

پرداخت از طریق درگاه بانکی داخل سایت انجام می شود و مبلغ به حساب شرکت رومیتا واریز می گردد. این مبلغ به صورت ضمانت در حساب شرکت باقی می ماند تا زمانی که مسافران واحد را تحویل بگیرند و رضایت خود را به صورت تلفنی اعلام کنند. بعد از آن مبلغ به حساب صاحبخانه واریز می گردد. رومیتا تطابق عکس و اطلاعات مندرج در سایت را با واحد دریافتی و نظافت آن را ضمانت می کند و اگر مسافر در هنگام تحویل مشکلاتی در این زمینه را گزارش کند به راحتی می تواند رزرو خود را کنسل کرده و مبلغ را به صورت کامل پس بگیرد. رومیتا با اضافه نمودن امکان چت بین مسافر و میزبان از داخل سایت، بیمه کردن مسافران در طول سفر به صورت رایگان، ارائه اطلاعات مفید درباره دیدنی های هر شهر در داخل سایت و امکان خرید بلیط تورهای تفریحی یک روزه هر شهر توانسته از رقبای خود متمایز باشد.

اما چرا اجاره ویلا از رومیتا اقتصادی ترین راه است؟ همه قیمت ها داخل سایت توسط میزبانان تعیین می شود و به دلیل وجود تعداد بالای اقامتگاه رقابتی برای جلب نظر مسافران میان میزبانان برقرار است به همین دلیل میزبان ها با کاهش قیمت سعی در جذب مشتری دارند. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بود باشد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت رومیتا می توانید به آدرس roomita.com مراجعه نمایید.


دوشنبه 100 فروردین 23 , ساعت 1:50 عصر
همان طور که اشاره کردیم چند سالی است که سایت های اجاره روزانه سوئیت و ویلا جهت اقامت مسافران به مجموعه کسب و کارهای مجازی پیوسته اند و با طراحی یک شیوه اجاره آنلاین مناسب ریسک هایی که قبلا برای مسافر و صاحبخانه وجود داشت را از بین برده اند و باعث رونق بیشتر این بخش از گردشگری داخلی شده اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، اجاره روزانه سوئیت جهت اقامت در طول سفر یکی از شیوه های اقامت در سفر می باشد که در سالهای اخیر به دلیل گسترش اینترنت و گوشی های هوشمند و امکان اجاره آنلاین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. البته اجاره ویلا و سوئیت در مناطقی مانند شمال ایران به صورت روزانه جهت اقامت مسافران از گذشته و به شیوه سنتی آن انجام می شد. به این صورت که تابلو به دست هایی از طرف بنگاه های املاک محله لب جاده می ایستادند و تبلیغ ویلای دو خواب و سه خواب می کردند و با توقف مسافران سوار ماشینشان شده و چند ویلا به آن ها نشان می دادند تا پسند کنند و سپس بر اساس نوع ماشین و ظاهر مسافران قیمت اجاره را تعیین می کردند. اما این روزها این شیوه از رونق افتاده و مسافران ترجیح می دهند قبل از این که عازم سفر شوند محل اقامت خود را بررسی و رزرو کنند.

 اجاره روزانه سوئیت در تهران نیز از دیرباز مرسوم بوده است و مسافران حتی می توانستند از طریق آگهی های منتشر شده در روزنامه سوئیتی به صورت روزانه در تهران اجاره کنند. این شیوه یعنی استفاده از اقامتگاه های شخصی جهت اقامت در طول سفر کم و بیش در اکثر شهرهای مسافر پذیر انجام می شد تا این که کسب و کارهای مجازی و دارای مجوز وارد این حوزه گردشگری داخلی شدند و به اجاره روزانه سوئیت و ویلا نظم بیشتری دادند. در ادامه درباره این کسب و کارها توضیح بیشتری خواهیم داد و یکی از معروفترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا رومیتا بهترین راه حل برای اجاره روزانه سوئیت می‌باشد؟

کسب و کارهای اجاره روزانه سوئیت به صورت آنلاین

همان طور که اشاره کردیم چند سالی است که سایت های اجاره روزانه سوئیت و ویلا جهت اقامت مسافران به مجموعه کسب و کارهای مجازی پیوسته اند و با طراحی یک شیوه اجاره آنلاین مناسب ریسک هایی که قبلا برای مسافر و صاحبخانه وجود داشت را از بین برده اند و باعث رونق بیشتر این بخش از گردشگری داخلی شده اند.

این کسب و کارها برای صاحبان ویلاها و یا کسانی که آنها را اجاره می دهند این موقعیت را فراهم کرده اند که به صورت رایگان ویلای خود را معرفی و جهت اجاره عرضه کنند و با وضع قوانین واضح و مشخص در صورت کنسلی متضرر نشوند و همینطور این امکان را به مسافران داده اند که اقامتگاه مورد نظر خود را از میان هزاران اقامتگاه موجود به سادگی و تنها با چند کلیک انتخاب و رزرو کنند و دیگر نگران قیمت گذاری ناعادلانه، بی کیفیت و یا کثیف بودن اقامتگاه نباشند. چرا که همه ی این موارد را سایت ارائه دهنده ضمانت می کند.

رومیتا، سایت اجاره آنلاین سوئیت و ویلا و فراتر از آن

یکی از قدیمی ترین این سایت ها که سالهاست در این حوزه مشغول به فعالیت است سایت رومیتا است. رومیتا تلاش کرده که تنها یک سایت اجاره آنلاین نباشد و به یک شبکه اجتماعی در حوزه گردشگری بدل شده است. این سایت علاوه بر این که با وضع قوانین واضح، طراحی فرآیندهای ساده، ارائه تنوع زیاد و ضمانت کیفیت، نظافت و بازگشت وجه ریسک های اجاره آنلاین را کاملا برای مسافر و میزبان از بین برده است امکانات دیگری را در حوزه سفر به کاربران ارائه می دهد. شما میتوانید مطالب ارزشمندی درباره دیدنی ها هر شهر که به دست گردشگران حقیقی نوشته شده اند در این سایت بیابید که نظیر آن در هیچ کجای دیگر نیست. ثبت نظرات صادقانه مسافران قبلی در رابطه با هر اقامتگاه، امکان چت میان مسافر و میزبان و ارائه تورهای تفریحی یک روزه هر شهر از امکاناتی هستند که رومیتا را از سایر رقبای خود متمایز کرده است.

چرا رومیتا بهترین راه حل برای اجاره روزانه سوئیت می‌باشد؟

اگر بخواهیم کمی بیشتر در رابطه با شیوه اجاره آنلاین از طریق سایت رومیتا بدانیم بهتر است یک مثال بزنیم: فرض کنیم قصد سفر به تبریز را دارید کافیست عبارت اجاره سوئیت در تبریز را به علاوه نام رومیتا در گوگل جستجو کنید تا یک راست وارد صفحه اقامتگاههای تبریز شوید و یا می توانید با وارد کردن آدرس roomita.com به صفحه اصلی سایت رفته و در کادر شهر مقصد تبریز را وارد کنید و جستجو را بزنید.

 

در نتیجه شما با تعداد زیادی سوئیت، ویلا و آپارتمان مبله در شهر تبریز مواجه خواهید شد. که عکس و قیمت هر کدام مشخص است  و می توانید روی هر تعداد که بخواهید کلیک کنید. با کلیک روی هر اقامتگاه صفحه دیگری برای شما باز خواهد شد که عکس های بیشتر جزئییات قیمت در ایام مختلف و سایر امکانات آن اقامتگاه را به صورت دقیق به شما نشان می دهد و حتی می توانید در قسمت پایین صفحه نظرات سایر مسافران را درباره این اقامتگاه بخوانید. بعد از مقایسه و انتخاب می توانید از طریق همان صفحه روی دکمه درخواست رزرو کلیک کنید. اگر تا به حال در سایت ثبت نام نکرده اید با وارد کردن نام وشماره تماس خود اول این کار را انجام می دهید و سپس می توانید با وارد کردن تعداد نفرات و تاریخ سفر خود درخواست خود را ثبت کنید. برای ثبت درخواست لازم نیست هیچ هزینه ای پرداخت شود. همزمان با ثبت درخواست از سمت شما برای صاحب خانه یا میزبان پیامکی با جزئیات درخواست شما ارسال می شود. اگر اقامتگاه او خالی باشد از طریق همان پیامک درخواست را می پذیرد و اگر پر باشد درخواست را رد می کند. در هر دو صورت از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود. اگر درخواست شما پذیرفته شد میتوانید از طریق لینکی که در پیامک برایتان ارسال شده مبلغ اجاره را پرداخت کنید و رزرو شما نهایی می شود و شماره تماس میزبان جهت هماهنگی های بعدی در اختیارتان قرار میگیرد. تیم پشتیبانی رومیتا به صورت آنلاین و تلفنی به صورت 24 ساعته در دسترس است که سوالات شما را پاسخ دهد و هر گونه مشکل احتمالی را برطرف کند پس لازم نیست نگران هیچ چیز باشید. رومیتا ضمانت می کند که اقامتگاه نظافت شده و مطابق اطلاعات مندرج در سایت به شما تحویل داده شود و در تمام طول سفر با شما در تماس است تا از رضایت شما اطمینان حاصل کند. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و به راحتی بتوانید اقامتگاه مناسبتان را در سفر انتخاب و رزرو کنید.


دوشنبه 100 فروردین 23 , ساعت 1:48 عصر

همه تهران را جز شهرهای شلوغ می دانند. هر موقع صحبت از تهران می شود، همه ناخودآگاه به یاد آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی های بسیار زیاد می افتند. اما تهران تنها ترافیک، تصادف یا آلودگی هوا نیست در استان تهران زیبایی های بسیار زیادی را در کنار آب و هوای خوب می بیند. پایتخت ایران یکی از استان های بی ‌نظیر کشور عزیزمان ایران است که سیر تکاملی تاریخ را به رخ تمامی مسافران می کشد. در داخل تهران بناهای تاریخی و تفریحی بسیار زیادی را می توانید مشاهده کنید. باغ موزه، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، موزه آبگینه، موزه سینما، موزه موسیقی، موزه مقدم، پارک آب آتش، پل طبیعت، باشگاه انقلاب، برج میلاد و باغ پرندگان جز جاذبه های گردشگری استان تهران به شمار می رود. تهران در اطراف خود نیز جاذبه های بی نظیری را جای داده است. دماوند، کردان، زرین دشت، آبنیک، افجه، امامه، کلوگان و دربند از جمله جاذبه هایی است که می توانید آنها را در اطراف تهران مشاهده کنید. در این نقاط به راحتی هرچه تمام تر می توانید تعطیلاتی بی‌نظیر را سپری کنید. به طور مثال می‌توانید به دماوند بروید و با اجاره ویلا در دماوند و گذراندن شب و یا روز در آن و سکوتی بی ‌نظیرش لحظات بیادماندنی را ثبت کنید.

https://www.ghatreh.com/image/larg/romita0.jpg

اجاره ویلا در اطراف تهران را از چه سایتی انجام دهیم؟

اگر در صدد این هستید تا به یکی از این جاذبه های گردشگری سفر کنید، به شما این پیشنهاد را می دهیم قبل از سفر اسکان مورد نظر خود را تهیه نمایید. اسکان به صورت حضوری می تواند دشواری های بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد. به طور مثال اطلاع نداشتن از مالک اصلی، نوع نظافت، نوع قیمت گذاری، نوع امکانات و بسیاری از مشکلات دیگر می ‌تواند در طول زمان سفر برای شما مشکل ساز شود. توصیه میکنیم اجاره ویلا در دماوند و یا هر نقطه دیگر را به وسیله سایت های معتبری مانند رومیتا انجام دهید. با استفاده از سایت رومیتا به راحتی هرچه تمام تر می توانید امکانات، قیمت و ویژگی ‌های یک ویلا را بسنجید.

رزرو حضوری سختی های دیگری را نیز به همراه دارد. یکی از این سختیها که در مراجعه حضوری با آن دست و پنجه نرم خواهید کرد، خستگی و کم بودن تنوع است. رومیتا 4000 گزینه را پیش روی شما قرار می دهد تا بتوانید یکی از آن را انتخاب کنید گستردگی انتخاب  را با رومیتا تجربه کنید. ویلاهایی که از رومیتا اجاره می کنید کاملاً بهداشتی و ضد عفونی شده هستند. صاحبان اقامتگاه هایی که با این سایت همکاری می‌کنند، موظف هستند قبل و بعد از ورود هر مسافر ویلاها را ضدعفونی کنند و  قبل از ورود شما پک بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده به شما ارائه دهند. این کار می‌تواند در این بازه زمانی که کل کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند خیال شما را از بابت بودن آلوده نبودن ویلا راحت کند. چنانچه در طول زمان اقامت با مشکل مواجه شده اید می توانید با پشتیبانی تلفنی و آنلاین 24 ساعته سایت تماس بگیرید.

https://www.ghatreh.com/image/larg/romita01.jpg

سفر به کردان

در بین گزینه های گفته شده کردان یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری اطراف تهران به شمار می رود که نه تنها در ایام تعطیلات بلکه در بازه های مختلف زمانی مختلف سال پذیرای مسافران زیادی است.

کردان یکی از روستاهای تفریحی تفریحی و ییلاقی بی نظیر در اطراف کرج است که پایتخت نشینان معمولا آخر هفته به این مناطق دیدنی برای گذراندن تعطیلات کوتاه سفر می‌کنند. کردان یکی از بهترین گزینه های جایگزینی شمال برای افرادی است که در تهران زندگی می کند. در کردان علاوه بر آب و هوا و مناظر طبیعی بی نظیری که دارد جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را اطراف خود می بیند.

جاذبه های کردان

از جمله این جاذبه ‌ها می‌توان به دهکده تفریحی کردان، کوهنوردی، سایت پروازی کردان، پل بانو صحرا، رود کردان و برج مقبره امامزاده امام حسین اشاره کرد. با سفر به کردان شما علاوه بر اینکه می توانید از آب و هوا و جاذبه های گردشگری آن استفاده کنید استفاده از تفریحات و بازدید از جالب های تاریخی مختلف برای شما میسر می باشد. کردان یکی از تکمیل ترین مناطق گردشگری اطراف تهران به شمار می رود.

با اطمینان رزرو کنید

 اگر قصد دارید شیرینی سفر خود به این منطقه را بیشتر از از قبل کنید حتماً قبل از سفر به فکر محل اقامت خود باشید. ما به شما اجاره ویلا در کردان کرج از سایت رومیتا را پیشنهاد می کنیم اجاره ویلا در کردان کرج به وسیله سایت ‌معتبر رومیتا مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. چند نمونه از مزایای استفاده از سایت رومیتا را در قسمت بالا برای شما بیان کردیم. از دیگر مزایای استفاده از سایت رومیتا برای اجاره ویلا در کردان کرج و مانند سایر شهرهای ایران میتوان به چت کردن با صاحب اصلی اشاره کرد. با استفاده از این تکنیک به راحتی هرچه تمام تر می توانید سوالاتی که در ذهن شما نقش می‌بندد  را با صاحب اصلی ویلا در میان بگذارید و به طور کامل به جواب آنها برسید. با استفاده از این تکنیک دیگر نگران سوالات ذهنی خود از بابت محل اقامت نیستید.

https://www.ghatreh.com/image/larg/romita02.jpg

امیدواریم با نگارش این مطلب توانسته باشیم شما را برای داشتن سفری شاد و مرفه یاری کرده باشیم. با استفاده از این تکنیک ها به راحتی هرچه تمام تر می توانید به اطراف تهران سفر کنید و بدون نگرانی محل اسکان خود را قبل از سفر رزرو نمایید.

 


دوشنبه 100 فروردین 23 , ساعت 1:46 عصر

برای سفر به جزیره قشم اولین گام سفر اجاره سوئیت در قشم یا رزرو هتل در قشم توسط مسافران این جزیره زیبا میباشد. مدت هاست که خانه های مبله در جزیره قشم جهت اقامت مسافران به صورت روزانه اجاره داده می شده و در کنار هتل های این شهر پذیرای مسافران بوده است. اما در سالهای اخیر با بهبود چشم گیر صنعت گردشگری در جزیره قشم و افزایش قابل توجه گردشگران داخلی و خارجی این شهر، بحث اقامت مسافران چه در بخش هتل و چه در بخش خانه های مبله هم به صورت بسیار حرفه ای تر و جدی تر در میان فعالان این حوزه مطرح گردیده است و این خبر خوبی برای مسافران است. اما زمانی که صحبت از اجاره روزانه خانه در قشم به صورت حرفه ای می شود منظورمان دقیقا چیست؟

اجاره سوئیت و خانه مبله در قشم به صورت کاملا حرفه ای

منظور ما از حرفه ای شدن این کسب و کار این است که مسافران دیگر با صاحبخانه های محلی که یک واحد اضافی دارند و با شرایط و سلیقه خودشان به مسافران اجاره میدهند و نظارت خاصی بر کیفیت واحد و خدمات انجام نمی شود روبرو نیستند. صحبت از تعداد زیادی واحد است که به صورت سازمان یافته در نقاط مختلف شهر قشم مبله و تجهیز شده اند و از خدمات هتلینگ و نظافت رایگان برخوردارند و مسافران با اشخاصی حرفه ای و با سابقه در صنعت گردشگری مواجه هستند. حقیقت این است که فعالان این حوزه با ارتقا کیفیت واحدها، دکوراسیون های شیک، دسترسی مناسب به نقاط دیدنی، ارائه تورهای تفریحی جزیره با تخفیف در طول اقامت، ارائه خدمات هتلینگ و هم چنین ارائه تجهیزات آشپزی بر هتل ها در جلب رضایت مسافران پیشی گرفته اند.

فعالان هوشمند این حوزه در جزیره قشم با ارائه خدمات خود به صورت آنلاین و در سایتهای معتبر ضمن کسب اعتبار برای خود و واحدهای اقامتی اشان توانسته اند نظرات مسافران قبلی را درباره ی خدماتشان دریافت و منتشر کنند. این نظرات ضمن کمک به آنها جهت بهبود خدماتشان سبب شده که انتخاب برای مسافران بعدی ساده تر شود.

مزیت دیگر اجاره روزانه خانه در قشم به شیوه نوین و حرفه ای آن تنوع بالا از نظر قیمتی و موقعیتی است که میتواند برای هر خانواده با هر تعداد نفرات و هر بودجه ای مناسب باشد. مسافرپذیرهای محلی یا اصطلاحا خانه های بوم گردی قشم که اکثرا در اطراف شهر قرار دارند هم از این موج جا نمانده اند و با بهبود کیفیت خدمات خود و ارائه آن ها به صورت آنلاین توانسته اند آن دسته از مسافرانی را که علاقه مند به بافت بومی شهرها هستند به سمت خود جذب کنند.

اجاره روزانه خانه در قشم

اجاره به صورت آنلاین از سایتهای معتبر

همان طور که گفتیم یکی از دلایل پیشرفت صنعت اجاره سوئیت و خانه های مبله در قشم ارائه این خدمات به صورت آنلاین ودر سایتهای معتبر است. می دانیم که سالهاست رزرو هتل در قشم و سایر نقاط به صورت آنلاین و از طریق سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند انجام می شده است و شاید یکی از دلایل پیشرفت این صنعت تطبیق سریع تر با جهان امروز است.

برای اجاره خانه های مبله جهت اقامت در طول سفر بحث آنلاین شدن کمی با تاخیر انجام شد اما امروزه سایت های معتبر بسیاری در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که قدیمی ترین آن ها که در جزیره قشم اعتبار و شهرت زیادی دارد سایت رومیتا به آدرس roomita.com است. این سایت در زمینه اجاره ویلا ، سوئیت و اقامتگاه شخصی در سراسر ایران فعال است و مجوزهای لازم را در این زمینه اخذ نموده است.

 

چرا قرار گرفتن دراین سایت ها به واحد اقامتی و میزبان آن اعتبار و به مسافران احساس اطمینان می دهد؟

همان طور که گفتیم سایت رومیتا که از بهترین سایت ها در این زمینه است جهت انجام فعالیت در این حوزه مجوزهایی را اخذ نموده است. ضمنا این سایت قوانین واضح و کاملی را برای کنسلی و استرداد وجه دارد که سبب می شود تحت هیچ شرایطی مسافر و میزبان متضرر نشوند و حتی مجبور به درگیری نباشند چرا که رومیتا همیشه به عنوان واسط با قوانین مشخص میان آن ها قرار دارد. رومیتا عکس های کامل و اطلاعات دقیقی را از هر واحد عرضه میکند تا مسافران بتوانند به راحتی واحد ها و قیمت هایشان را مقایسه و تصمیم گیری کنند و ضمانت می کند که این اطلاعات موجود در سایت صحت دارند و اگر مسافر در هنگام تحویل گرفتن واحد با هرگونه مغایرتی در این اطلاعات مواجه شود رومیتا بدون معطلی وجه را به مسافر باز میگرداند و رضایت او را جلب می کند و البته تمام میزبان ها قبل از ثبت واحدشان طی پروسه ای برای رومیتا احراز هویت میشوند. ضمانت نظافت واحد و ارائه بیمه سفر از دیگر خدمات این سایت است که برای جلب اطمینان و رضایت مسافران ارائه می شود.

موضوع دیگر این است که سایت رومیتا تنها یک واسط برای اجاره ویلا و خانه به مسافران نیست بلکه یک شبکه اجتماعی در این زمینه است که از بهترین و تاپ ترین اقامتگاه ها تا اقتصادی ترین آنها در هر شهر را با رتبه بندی انجام شده توسط مسافران و نظرات ثبت شده ی آنها به نمایش میگذارد. هر مسافر مجاز به ثبت نظر مثبت و منفی خود درباره اقامتگاه و میزبان زیراطلاعات اقامتگاه است. و حتی اگر مسافری این کار را انجام ندهد تیم پشتیبانی رومیتا با او تماس گرفته و نظرش را جویا می شوند. لازم به ذکر است که این سایت دارای پشتیبانی آنلاین و تلفنی 24 ساعته است و در تمام مراحل سفر در کنار مسافران خواهد بود و حتی قبل از تسویه با میزبان با مسافران تماس گرفته و از رضایت آنها اطمینان حاصل می کنند.

امیدواریم که این مطلب شما را با شیوه نوین اجاره سوئیت در قشم آشنا کرده باشد تا بتوانید در سفرتان به این شهر زیبا با طبیعت فوق العاده اش اقامتی مطمئن و شیرین را تجربه کنید. در آخر پیشنهاد میکنیم در زمان سفر به قشم از دیدنی های کم نظیر قشم مانند دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جزیره هرمز ، جزیره هنگام و جنگل حرا که از جاذبه های کم نظیر و پرظرفیت قشم میباشد دیدن نمایید.

منبع: فرارو


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ