سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى را نگفتند : خوش باد ، جز آنکه روزگار براى آن روز بدى را ذخیرت نهاد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 فروردین 8 , ساعت 5:55 عصر

بسیاری از مسافران پرواز خارجی برای سفر به خارج از کشور نیاز به تهیه راحت تر بلیط پرواز خارجی دارند. برای اینکه هر چه سریعتر و راحت تر بتوانند این بلیط را تهیه کنند باید مواردی را رعایت کنند. با رعایت نکته های ساده شما می توانید بلیط پرواز خارجی ارزان تری را تهیه کنید و سفری شیرین و لذت بخش را تجربه کنید.

 

تقاضای سفر به خارج از کشور در سال های اخیر زیادتر شده و به همین خاطر شرکت های هواپیمایی زیادی نیز در این زمینه خدمات می دهند. همه این شرکت های هواپیمایی برای اینکه بتوانند به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کنند و بلیط های خودشان را زودتر به فروش برسانند اقدام به راه اندازی سایت فروش بلیط پرواز خارجی کرده اند.

در ضمن هر یک از ایرلاین ها با فراهم آوردن امکانات و امنیت بیشتر سعی می کنند مسافران بیشتری را برای سفرهای هوایی خود ترغیب کنند. هم اکنون هواپیماهایی زیادی در ایران به جابجایی مسافران خارجی مشغول هستند. خدمات این ایرلاین ها برای رقابت با سایر شرکت های هواپیمایی هر روز توسعه می یابد. ادامه مطلب...

سه شنبه 97 فروردین 7 , ساعت 5:25 عصر


اگر شما هم هواپیما را برای مسافرت های دائمی خودتان انتخاب کرده اید, برای سفری راحت و سریع تر نیاز دارید بلیط هواپیما را هم سریعتر خریداری کنید, تا لذت یک سفر شیرین برای همیشه در خاطرتان بماند. خرید بلیط هواپیما دل مشغولی بیشتر مسافرانی است که طرفدار سفر با هواپیما هستند. برای اینکه بتوانید این دلمشغولی را برطرف کنید و با خیال آسوده فقط به فکر بستن کوله بار سفرتان باشید, ما به شما خرید اینترنتی بلیط هواپیما را پیشنهاد می کنیم.

برای انتخاب بلیط هواپیمای مناسب برای سفرتان نیاز دارید پرواز خوبی را برای آن انتخاب کنید, برای اینکه در این کار حرفه ای عمل کنید, باید از افرادی که در این زمینه مهارت دارند, کمک بگیرید. بالاپر به عنوان یک سایت خرید بلیط هواپیما برای این منظور در کنار شماست و آماده است تا در انتخاب بلیط هواپیما و پرواز مناسب, شما را کمک کند. اگر اهل سفرهای هوایی هستید و این روش مسافرت را بهترین انتخاب برای سفر می دانید باید از شرایط و روال خرید بلیط هواپیما نیز به خوبی مطلع باشید. ادامه مطلب...

شنبه 97 فروردین 4 , ساعت 9:25 عصر

balapar.com : بسیاری از مسافران پرواز خارجی برای سفر به خارج از کشور نیاز به تهیه راحت تر بلیط پرواز خارجی دارند. برای اینکه هر چه سریعتر و راحت تر بتوانند این بلیط را تهیه کنند باید مواردی را رعایت کنند. با رعایت نکته های ساده شما می توانید بلیط پرواز خارجی ارزان تری را تهیه کنید و سفری شیرین و لذت بخش را تجربه کنید. 

تقاضای سفر به خارج از کشور در سال های اخیر زیادتر شده و به همین خاطر شرکت های هواپیمایی زیادی نیز در این زمینه خدمات می دهند. همه این شرکت های هواپیمایی برای اینکه بتوانند به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کنند و بلیط های خودشان را زودتر به فروش برسانند اقدام به راه اندازی سایت فروش بلیط پرواز خارجی کرده اند.

در ضمن هر یک از ایرلاین ها با فراهم آوردن امکانات و امنیت بیشتر سعی می کنند مسافران بیشتری را برای سفرهای هوایی خود ترغیب کنند. هم اکنون هواپیماهایی زیادی در ایران به جابجایی مسافران خارجی مشغول هستند. خدمات این ایرلاین ها برای رقابت با سایر شرکت های هواپیمایی هر روز توسعه می یابد. ادامه مطلب...

جمعه 97 فروردین 3 , ساعت 9:21 عصر

میزان بار مجاز هواپیمایی تابان با توجه به شرایط کلی و اختصاصی هواپیمایی تابان مشخص شده است. همه بارهای حمل شده به همه هواپیماهای تابان بازرسی می شود و اگر میزان بار مجاز هواپیمایی تابان بیشتر از حد مجاز باشد جریمه و هزینه اضافی از مسافر دریافت می شود.

کلیه چمدان ها، محموله ها (کارگو) و بارهای دستی حمل شده در تمامی هواپیماهای شرکت هواپیمایی تابان قطعاً توسط اُرگان مربوطه فرودگاهی، تفتیش(screening) و بازرسی (searching) خواهند شد. این بازرسی ها به طرق زیر صورت می پذیرند :

 

دستگاه اشعه ایکس

بازرسی/ وارسی های دستی و فیزیکی

استفاده از ردیاب های دستی

ایستگاه هایی که در آنها بازرسی به صورت دستی و فیزیکی صورت می پذیرد، ممکن است تمامی چمدان ها، بسته ها و محموله ها جهت بازرسی های فیزیکی باز شوند. الزاماً این امور توسط مسئولین بازرسی در فرودگاه انجام می پذیرد.

هواپیمایی تابان مسئولیتی را در پذیرفتن برای کالاهای شکستنی و فاسدشدنی، پول، جواهرات ، نقره جات، اقلام قیمتی، اوراق بهادار، اسناد و مدارک شناسایی و یا نمونه های دیگر را که در بار چک شده مسافر حتی با اطلاع یا بدون اطلاع شرکت وجود داشته باشد به عهده نمی گیرد

  ادامه مطلب...

پنج شنبه 97 فروردین 2 , ساعت 3:33 عصر

سوار شدن به هواپیما بدون کارت ملی امکان پذیر نیست و طبق اعلامیه های جدید امکان سوار شدن شدن به هواپیما بدون کارت ملی وجود ندارد و از پرواز مسافرانی که کارت شناسایی معتبر نداشته باشند جلوگیری می شود. نکته های بیشتری درباره سوار شدن به هواپیما بدانید.

 

اعتراف می‌کنم که از پرواز می ترسم!

برخلاف پروازهای بدون توقف، پروازهای مستقیم می توانند در طول مسیری که در حال حرکت به مقصد اصلی هستند، در میانه راه در فرودگاهی توقف کنند. با اینکه این توقف ها در محاسبه ساعتی که برای رسیدن به مقصد طول می کشد آورده شده است، اما معمولا به دلیل تاخیرهای کم و بیشی که در آن ها اتفاق می افتد، از زمانی که برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی کرده بودید، دور خواهید شد. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ