سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 فروردین 14 , ساعت 3:44 عصر

هواپیمایی ترکیش ایرلاین را میتوان هم قدیمی ترین و هم به نوعی جدیدترین شرکت هواپیمایی ترکیه است که در سال 1933 میلادی به دستور کمال مصطفی آتاتورک تاسیس شده و دائما در حال بروز رسانی است.

 

  • خدمات ارائه شده در کابین فرست کلاس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین
  • ارائه سرویس حوله گرم/سرد بعد از استقرار مسافر در کابین خود
  •  سرویس ویژه خوش آمدگویی (انواع نوشیدنیهای لوکس)
  • ارائه منوی مخصوص غذا و نوشیدنی
  • سرویس غذای گرم
  • در سفر های بین قاره ای در کنار غذا های خاویار نیز موجود می باشد.
  • منوی غذای اصلی از 4 نوع (گوشت، ماهی، غذای شرق آسیا و غذای گیاهی) و نیزسوپهای مخصوص ترکیه تشکیل می شود.
  • انواع شیرینیهای ترکیه و سایر کشورها و نیز انواع میوه ها در طول سفر سرو می گردد.
  • چای همراه لیمو، قهوه ترک به همراه شیرینی ،کاپوچینو و انواع چایهای گیاهی در طول سفر سرویس داده می شود.
  • انواع نوشیدنیهای داخلی و خارجی لوکس سرو می گردد.
  • دادن پیژامه و دمپایی مخصوص
  • برای مسافران مرد، وسایل کامل اصلاح در دستشوئی موجود می باشد.
  • مونیتور 23 اینچ جهت تماشای 200 ساعت انواع فیلم، مستند، اخبار و انواع بازیهای کامپیوتری در کابین موجود می باشد.
  • امکان استفاده از لب تاب و نیز امکان ارسال اس.ام.اس و ایمیل از هواپیما. ادامه مطلب...
دوشنبه 97 فروردین 13 , ساعت 12:38 صبح

این موضوع در پروازهای چارتر به دقت سیستمی نیست و گه‌گاه پیش می‌آید مسافری به دلیل کاهش دقت ایرلاین در ثبت تعداد مسافرانی که بلیط لحظه آخری خریداری می‌کنند، از لیست مسافران ثبت شده جا بماند و نتواند به برنامه‌ی سفر خود برسد. از همین رو مجبور می‌شود بلیط دیگری را خریداری کند و اگر شانس با او یار باشد، می‌تواند پروازی در همان زمان مشابه با ظرفیت خالی پیدا کند.

علاوه بر این اگر همراه با فرزندتان سفر می‌کنید بهتر است در محاسبه‌ی صرفه‌ی اقتصادی خرید بلیط بین پروازهای چارتر و سیستمی چرتکه بیندازید. زیرا قیمت بلیط پرواز چارتر برای کودک تفاوتی با بزرگسال ندارد. ممکن است مجموع هزینه‌ی پرواز شما در بلیط چارتر تفاوتی با سیستمی نکند و آن زمان ترجیح دهید بلیط لحظه آخری سیستمی خریداری کنید. ادامه مطلب...

دوشنبه 97 فروردین 13 , ساعت 12:24 صبح

البته اتفاقات غیرمنتظره‌ای مانند تاخیر یا لغو پرواز از کنترل شما خارج است اما مشکلاتی هم هستند که با کمی دقت می‌شود از بروزشان پیشگیری کرد که برایتان توضیح بدهیم.

ادامه مطلب...

یکشنبه 97 فروردین 12 , ساعت 12:21 صبح

کنترل ظرفیت: خطوط هوایی، موجودی صندلی های خود را از چندین راه مختلف مدیریت نموده و آمار حاصل را با میزان تقاضا و روند خرید بررسی می نمایند. همان طور که می دانید برای فروش صندلی های یک هواپیما تکنیک های مختلفی ذکر شده است. اگر شما با تاریخ و زمان خود مشکلی نداشته باشید، از قیمت مناسب و حتی تخفیف بیشتری بهره مند خواهید شد.

 

ادامه مطلب...

پنج شنبه 97 فروردین 9 , ساعت 3:42 عصر

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟ از کجا بلیط هواپیمای ارزان تهیه کنیم؟ این ها را ما اینجا به شما جواب می دیم. اگر بخواهیم یک حساب سرانگشتی درباره قیمت خرید و هزینه های هواپیما بکنیم، متوجه خواهیم شد که در مقایسه با قیمت بلیط وسایل نقلیه زمینی از قیمت زیادی برخوردار هستند. ولی اگر بلیط ارزان هواپیما را به این مورد اضافه کنیم، خواهیم دید که سفر با هواپیما خیلی هم گران در نمی آید.

تجربه خرید بلیط ارزان هواپیما اگر برای شما نیز اتفاق افتاده باشد با ما همراه و هم نظر خواهید بود که بلیط ارزان هم می شود برای هواپیما پیدا کرد و قیمت بلیط هواپیما همیشه هم گران نیستند. فقط باید روش های بلیط هواپیما ارزان را در نظر داشته باشیم و از آنها در سر فرصت استفاده کنیم.

روش های خرید ارزان بلیط هواپیما

یکی از روش هایی که باید در زمان خرید بلیط برای هواپیما در نظر داشته باشید، انتخاب زمان درست برای خرید است. در هنگام خرید زمان مسافرت تان را به صورت دقیقی مشخص کنید و کاملا از زمان و ساعت حرکت تان مطمئن شوید. پیش از اینکه وارد سایت بالا پر برای خرید بلیط هواپیما شوید زمان سفرتان را چک کنید و اگر با دوستان و خانواده نیاز به بررسی های بیشتر دارید این کار را انجام دهید و زمانی ثابت را برای مسافرت تان به هر مقصدی که دوست دارید را انتخاب کنید.

خیلی از افراد فکر می کنند که زمان مسافرت و حرکت هیچ ارتباطی با خرید بلیط برای هواپیما ندارد در حالی که اینگونه نیست و خیلی هم ربط دارد. اینکه کدام روز و کدام هفته از ماه و کدام ماه از سال اقدام به مسافرت کنید در خرید بلیط ارزان یا گران هواپیما تاثیر دارد. اگر به این زمان ها دقیق شوید خواهید توانست ارزان ترین و به صرفه ترین بلیط را برای سفرتان خریداری کنید.

با این حساب چه روزی از هفته برای سفر مناسب است؟ هر روزی را که برای سفرتان انتخاب کنید مطمئن باشید که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت بلیط شما خواهد داشت. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ